Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie bunuri second hand, d. Documente justificative

valabil la 03 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala intentioneaza sa achizitioneze produse (articole de imbracaminte si incaltaminte) second-hand de la persoane fizice dintr-o tara UE. Aceste produse vor fi apoi revandute catre clienti persoane fizice din Romania.

Ce document trebuie sa intocmeasca pentru a putea deduce costul produselor (valoarea pe care o plateste persoanelor de la care achizitioneaza produsele)? Poate fi intocmit un borderou de achizitie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4794

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 129103 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Venituri si cheltuieli

19Aug2024

Tratament fiscal achizitie apa pentru protocol

de Gina Popescu valabil la 19 Aug 2024
Intrebare: Regia achizitioneaza apa pentru protocol; pe factura este evidentiata garantia. Sticlele nu se pot colecta pentru predare la centrele specializate. Care este tratamentul contabil/fiscal aferent acestei achizitii?
02Aug2024

Avantaje acordate salariatilor. Deductiblitate TVA achizitie apartament

de Gina Popescu valabil la 02 Aug 2024
Intrebare: Societate comerciala, platitoare de TVA si impozit profit, a angajat doua persoane din Nepal si achizitioneaza un apartament, constructie noua, in valoare de 80.000 euro, de la o alta persoana juridica, platitoare de TVA, pentru a asigura cazarea salariatilor din Nepal.In aceste conditii TVA este deductibil? Poate fi considerat locuinta de serviciu? Trebuie declarat punct de lucru?Care este ...
10Iul2024

Societate platitoare de tva. Achizitie apartament

de Vera Constantin valabil la 10 Iul 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza un imobil, un apartament; platim un avans, dupa care diferenta.Care sunt inregistrarile contabile?
29Iun2024

Achizitie apa plata. Garantie ambalaje

de Vera Constantin valabil la 29 Iun 2024
Intrebare: Cum se inregistreaza corect garantia privind ambalajul apei plate la 2 litri folosite de noi ca materie prime pentru produsul nostru finit? Noi platim 2 lei/kg la AFM.
21Apr2024

Vanzare teren sub pretul de achizitie. Regim TVA

de Constanta Popa valabil la 21 Apr 2024
Intrebare: O societate platitoare de tva a achizitionat un teren in 2008 de la o persoana juridica platitoare de tva pe care l-a dezmembrat in 2023 si il vinde pe bucati atat catre persoane fizice, cat si catre persoane juridice.1. Terenul (inregistrat in contul 2111) se vinde sub pretul de achizitie din 2008. Diferenta de pret dintre vanzare si achizitie este pierdere pentru societate (toata valoare de ...
29Mar2024

Documente livrare bunuri

de Elena Garofil valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Care este documentul care atesta livrarea unor bunuri:* pentru livrare interna;* pentru livrare externa?Este nevoie sa fie semnat/stampilat de catre partenerul destinatar? Care este baza legala?
x