Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie bunuri second hand, d. Documente justificative

valabil la 03 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala intentioneaza sa achizitioneze produse (articole de imbracaminte si incaltaminte) second-hand de la persoane fizice dintr-o tara UE. Aceste produse vor fi apoi revandute catre clienti persoane fizice din Romania.

Ce document trebuie sa intocmeasca pentru a putea deduce costul produselor (valoarea pe care o plateste persoanelor de la care achizitioneaza produsele)? Poate fi intocmit un borderou de achizitie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4794

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133720 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Venituri si cheltuieli

18Dec2024

Refacturare bunuri care nu sunt aferente activitatii societatii

de Elena Garofil valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Partenerul nostru de afaceri X, cu care avem subcontractate mai multe tipuri de servicii, a dat din greseala unui partener Y datele noastre fiscale in vederea achizitiei de materiale de constructii. Firma Y a emis factura pe numele nostru. Noi am si platit-o. Am constatat insa ulterior ca acele materiale nu erau pentru noi, ci pentru partenerul nostru X (am fost intermediari).Putem emite noi o ...
12Dec2024

Bauturi alcoolice cadou oferite colaboratorilor

de Vera Constantin valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: O societate comerciala cu capital majoritar de stat poate cumpara cu ocazia Craciunului pe protocol, cateva sticle de vin, fiecare avand o valoare sub 100 lei, pentru a putea fi oferite colaboratorilor?
28Nov2024

Bunuri acordate sinistratilor. Inregistrare

de Elena Garofil valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: Suntem o societate platitoare de impozit pe profit si TVA. Domeniile noastre de activitate includ productia de paine si alte produse de panificatie, precum si servicii de catering. In cursul lunii septembrie, am pregatit si distribuit pachete de mancare pentru sinistratii din Galati, pachete care contineau si produse de panificatie. Nu suntem siguri care este tratamentul contabil si fiscal ...
02Nov2024

Achizitie teren cu padure. Inregistrare padure

de Elena Garofil valabil la 02 Nov 2024
Intrebare: Societatea noastra a cumparat un teren cu padure, care urma sa fie defrisata pentru construirea unei instalatii de exploatare, conform specificului activitatii societatii. La momentul achizitiei, nu s-a inregistrat separat in contabilitate masa lemnoasa, ci doar terenul. Pentru valorificarea padurii, s-a semnat un contract cu un tert (nr. X), al carui obiect a fost organizarea licitatiei si ...
17Oct2024

Monografie contabila vanzare marfa

de Elena Popescu valabil la 17 Oct 2024
Intrebare: Ocolul silvic achizitioneaza masa lemnoasa de la mai multe persoane fizice, prin incheierea de contracte de vanzare-cumparare masa lemnoasa la un birou notarial. Plata se efectueaza prin transfer bancar, iar inregistrarea in contabilitate a persoanelor fizice se realizeaza in contul 462.7 (de exemplu, X - Nenea Ion), iar valoarea contractului se inregistreaza in contul 371 "Masa lemnoasa pentru ...
09Oct2024

Achizitie cursuri de dezvoltare profesionala pentru administrator

de Vera Constantin valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: O societate are ca obiect de activitate sedinte yoga prestate online catre cursanti persoane fizice, pe teritoriul RO. Cursurile sunt efectuate de catre administratorul societatii, deoarece societatea nu are angajati. Periodic, administratorul isi achizitioneaza cursuri de dezvoltare profesionala in domeniul yoga pentru el. Societatea este platitoare de impozit pe profit. Este cheltuiala ...
x