Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Achizitie materiale. Factura de transport primita cu intarziere

valabil la 23 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Firma din Romania cumpara materii prime, auxiliare, piese de schimb si alte materiale consumabile din Germania. Transportul din Germania este realizat prin Fedex, care emite facturile de transport catre firma din Germania, de regula la o saptamana dupa livrare, iar apoi firma din Germania (furnizorul pentru firma din Romania) refactureaza aceste transporturi. Facturile de transport se primesc la 1, 2 sau 3 saptamani dupa livrarea materialelor.

In aceasta situatie, ce solutie ar fi potrivita pentru a include costul de transport in pretul de achizitie al materialelor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3600

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135366 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

26Ian2025

Restaurante. Limite de perisabilitati

de Vera Constantin valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit care are obiect de activitate Restaurante poate sa aplice limitele maxime pentru perisabilitate prevazute de HG 831/2004 pentru materiile prime sau doar pentru marfa? Care sunt limitele maxime pentru perisabilitati? Aceste limite maxime sunt cheltuieli deductibile la calculul impozitului pe profit?
23Ian2025

Achizitie bunuri. Conditie de livrare DAP

de Vera Constantin valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Societatea are contract pentru achizitie de stocuri de la un furnizor din Romania, conditia de livrare fiind DAP. Furnizorul emite factura de stocuri, insa bunurile se livreaza in luna urmatoare. Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila.
11Ian2025

Inventariere. Tratament contabil si fiscal fiscal plusuri si minusuri constatate

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 11 Ian 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta legata de rezultatele inventarierii de la sfarsitul anului. In urma inventarierii de la sfarsitul anului, s-a constatat un plus de 7.000 lei si un minus de 10.000 lei la materii prime. Gestionarul declara ca aceste plusuri si minusuri provin din inregistrarea eronata a iesirilor de materii prime din magazie. Cu alte cuvinte, din uitare, nu se inregistreaza ...
20Dec2024

Marfa ratacita de curieri. Exigibilitatea TVA. Despagubiri

de Dana Hristu valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: O societate cu obiect de activitate comert livreaza produse catre clienti prin curier. Din cauza volumului mare de expeditii, curierul rataceste anumite colete si, pana la solutionare, societatea trimite marfa pierduta de curier pe aviz de insotire marfa catre client. La generarea avizului catre client se genereaza urmatoarele note contabile: 418 = 707, 418 = 4428 si 607 = 3711, iar solutionarea ...
17Dec2024

Inventariere. Modele documente si procedura

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: In vederea efectuarii inventarului, avem rugamintea sa ne ajutati concret cu: 1. Modele de documente pentru toate documentele necesare realizarii inventarului, inclusiv pentru casarea obiectelor de inventar si mijloace fixe. 2. Ce documente trebuie intocmite la casarea obiectelor de inventar in privinta TVA, daca obiectele de inventar se vor preda unei societati de preluare deseuri si fier ...
11Dec2024

Materii prime lipsa. Ajustare TVA

de Elena Garofil valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: 1. Am lipsa la inventar materii prime in suma de 10.000 lei, care se compune astfel: - 7.000 lei pentru materii prime achizitionate de la o societate neplatitoare de TVA; - 3.000 lei pentru materii prime achizitionate de la societati platitoare de TVA.Ajustarea de TVA se calculeaza pentru toata suma de 10.000 lei sau se calculeaza doar pentru suma de 3.000 lei?2. Se poate face ...
x