Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie mobilier de catre salariati la plecarea din companie

valabil la 09 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Societatea noastra are in derulare un program (conform politicii companiei) prin care angajatii, la plecarea din companie, pot achizitiona mobilierul pe care l-au utilizat (birou, dulap, scaun etc.). In functie de data de achizitie a mobilierului, pretul este diferit. De exemplu, daca angajatul pleaca si mobilierul are mai putin de un an, acesta trebuie sa achite 50% din valoarea de achizitie; in cazul in care mobilierul are mai mult de un an de la achizitie, va plati 10-20% din valoarea de achizitie. Mobilierul reprezinta pentru companie obiect de inventar (valoarea de achizitie este sub 2.500 RON) si a fost integral recunoscut pe cheltuieli la momentul achizitiei.Exista vreun risc ca aceasta procedura sa fie considerata beneficiu, iar valoarea mobilierului sa fie taxata cu toate taxele salariale?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4646

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133690 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate si monografii

14Dec2024

Obiecte de inventra date cu chirie

de Stan Cosmina valabil la 14 Dec 2024
Intrebare: Am preluat o societate care are ca domeniu de activiate reparatie masinilor (reparatii copiatoare). Pe langa reparatii de copiatoare, imprimante, societatea mai inchirieaza copiatoare unor societati si vinde piese si consumabile aferente acestor copiatoare. Am urmatoarele intrebari:1. Este corect evidentiat in contabilitate copiatoarele inchiriate, in contul 351 si cum scapam de ele daca sunt ...
17Dec2024

Renumerare persoana fizica

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: Cum procedam in situatia in care vrem sa platim un doctor pentru a presta servicii medicale, respectiv ecografii? Este obligatoriu sa incheiem un contract de munca sau putem incheia un contract de prestari servicii? Daca putem incheia un contract de prestari servicii, ce taxe ar trebui sa-i retinem? Mentionez ca nu are o forma de inregistrare ca PFA sau II.
27Nov2024

Vanzari in afara UE. Cod OSS

de Vera Constantin valabil la 27 Nov 2024
Intrebare: Dorim sa facem vanzari pe platforma online in afacerea UE (ex. Elvetia). Societatea este inscrisa in OSS pentru vanzari online in UE. Ce ar trebui sa facem in continuare pentru vanzarile in afacerea UE din punctul de vedere al TVA si al taxelor vamale? Mai trebuie sa ne inscriem in alt registru?
13Oct2024

Taxe locale speciale. Monografie contabila

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 13 Oct 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit, platitoare de TVA, cu obiect de activitate in 5520 (Facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata), detine un apartament pe care il inchiriaza pe AIRBNB. Societatea incaseaza suma de bani de la AIRBNB dupa ce AIRBNB isi opreste comisionul. Societatea factureaza clientul cu suma aferenta cazarii si colecteaza TVA. De la client, ...
13Oct2024

Monografie contabila lichidare societate

de Vera Constantin valabil la 13 Oct 2024
Intrebare: Domnul administrator s-a hotarat sa inchida firma.Avem urmatoarele solduri in balanta:Contul 1012 are un sold de 200 lei (C), contul 1061 are un sold de 40 lei (C), contul 1171 are un sold de 2.817,40 lei (C), contul 121 are un sold de 313,74 lei (D), contul 5121 are un sold de 411,96 lei (D), iar contul 5311 are un sold de 2.331,70 lei (D).Totalul este de 3.057,40 lei (D) si 3.057,40 lei ...
29Sep2024

Tratamentul contabil al echipamentelor de protectie: consumabile vs. obiecte de inventar

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Sep 2024
Intrebare: Echipamentele de protectie achizitionate le inregistram direct pe contul 6028, fara a le inregistra pe contul de stoc, deoarece se achizitioneaza multe tipuri de produse (manusi, pantofi de protectie, bocanci de protectie, masti etc.) cu preturi diferite, datorita faptului ca se achizitioneaza de la diversi furnizori. Este corect sa inregistram aceste echipamente direct pe contul 6028? In cazul ...
x