Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie utilaj. Plata avans. Facturare la data diferita de data receptiei

valabil la 21 Iul 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate achizitioneaza un utilaj de productie din Polonia. Pe baza facturii proforme, in data de 16 iunie s-a achitat suma de 1.000 euro. Receptia utilajului s-a facut in data de 28 iunie pe baza CMR-ului. Furnizorul a emis factura abia in data de 12 iulie, cu data de 12.07, la cererea noastra.

Cum se procedeaza? Firma noastra are vreo obligatie sa intocmeasca autofactura sau nu? Care sunt inregistrarile in contabilitatea noastra, avand in vedere documentele mentionate mai sus?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5811

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 iul 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 128672 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Intracomunitare

05Sep2024

Achizitie servicii de la o firma din afara UE

de Gina Popescu valabil la 05 Sep 2024
Intrebare: Firma A platitoare de TVA cu sediul in Republica Moldova presteaza servicii de call-center pentru firma B platitoare de TVA cu sediul in Romania. Cum trebuie sa emita factura pentru prestari servicii firma A din Republica Moldova din punctul de vedere al TVA catre firma B din Romania?
27Aug2024

Achizitie de servicii gazduire web dintr-un stat non-UE

de Mihaela Corneanu valabil la 27 Aug 2024
Intrebare: O SRL platitoare de TVA primeste o factura pentru prestari servicii de gazduire pagina web cu TVA 0 de la un furnizor israelian care are CUI atribuit de Uniunea Europeana cu atribut UE. Pe factura exista expresia
05Aug2024

Comert cu autoturisme second-hand

de Olguta Crevelescu valabil la 05 Aug 2024
Intrebare: La o achizitie de masina second-hand de la AUTO1 se emit 3 facturi: 1 factura cu masina pe care este trecut regimul de TVA - MARGINAL TAXATION si 2 de servicii pentru transport si licitatie pe care este mentionat regimul de TVA - INTRACOMMUNITY SERVICE. Intrebari:1. Facturile de servicii se considera cu taxare inversa si se declara in D390 si in D300 la randurile 7/7.1 si 22/22.1?2. ...
31Iul2024

Achizitie materiale din Slovacia. Prelucrare in Ungaria

de Vera Constantin valabil la 31 Iul 2024
Intrebare: Achizitionam materiale din Slovacia care urmeaza a fi prelucrate de o societate din Ungaria, dupa care vor fi transportate in Romania. Pentru aceasta situatie, ar trebui sa obtinem un cod de TVA pentru Ungaria? Factura de AIC va fi pe codul fiscal din Ungaria? La data livrarii marfii in Romania se va emite o factura pe codul fiscal din Ungaria catre codul fiscal din Romania, iar pentru ...
25Iul2024

Import in Romania realizat prin intermediar din Cehia

de Anca Bilas valabil la 25 Iul 2024
Intrebare: Firma noastra (A) achizitioneaza marfuri de la furnizorul X din Cehia. Acesta achizitioneaza marfa din Ucraina de la firma Y si o revinde catre firma noastra. Marfa este livrata din Ucraina direct in Romania catre firma A, aceasta avand DVI cu TVA platit in vama.In SAGA, la momentul introducerii furnizorului cu adresa din Cehia, nu pot sa inregistrez factura ca import; a trebuit sa pun sediul ...
19Iul2024

Dropshipping. Vanzare in Romania

de Vera Constantin valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: O societate A platitoare de TVA din Romania, doreste sa inceapa activitatea de vanzari online la distanta de tip dropshipping. Bunurile vandute online (carti, manuale) se vor achizitiona de la o societate afiliata B din Slovacia, iar vanzarile vor fi exclusiv catre clienti persoane fizice si juridice din Romania.Clientii societatii A din Romania comanda pe o platforma online conform stocului ...
x