Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Achizitii de la persoane fizice

valabil la 10 Mar 2021
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Expert Contabil

Intrebare: Suntem un srl care are ca obiect de activitatea reparatia de echipamente electronice. Problema noastra este ca de multe ori avem nevoie de piese si de multe ori le gasim doar pe olx sau pe ebay, la persoane fizice.

In acest caz, ce documente ar trebui sa intocmim si ce date de identificare trebuie sa contina atat pentru persoane fizice rezidente, cat si pentru persoane nerezidente?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: -

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 10 mar 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135102 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

16Ian2025

Decizie interna anuala cu privire la numerotarea documentelor financiar-contabile

de Mihaela Corneanu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: Cautam un model de decizie pentru numerotarea documentelor (facturi, chitante, avize) pentru anul 2025. Puteti sa ne oferiti un exemplu sau un ghid?
16Ian2025

Facturi de avans

de Elena Popescu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: In cazul emiterii unei facturi de avans pentru achizitii de bunuri, la ce rand din declaratia 300 se inregistreaza aceasta?
15Ian2025

Achizitii carnet producator

de Gabi Popescu valabil la 15 Ian 2025
Intrebare: Societatea A cumpara bovine si furaje pe Fila de carnet agricol. Fila de carnet agricol este emisa de o persoana fizica cu CNP.Pot face plata pe baza filei de carnet agricol (in limita a 10.000 lei de fila) doar in baza acelei file de carnet agricol sau am nevoie de o dispozitie de plata sau alt document care sa dovedeasca plata? Daca primesc o fila de carnet agricol de maxim 8.000 lei, pot sa ...
28Dec2024

Justificare plati cu cardul efectuate de salariat

de Vera Constantin valabil la 28 Dec 2024
Intrebare: Un angajat utilizeaza cardul companiei pentru a efectua diverse plati (in scopul companiei, nu personal) pentru achizitia de bunuri. Documentele justificative prezentate sunt:- Factura (care este inregistrata si in e-Factura),- Receptia (intocmita de gestionar pentru bunurile receptionate),- Comanda.In extrasul de cont apare tranzactia privind plata efectuata cu cardul companiei pentru ...
20Dec2024

Inventarierea si casarea echipamentelor de protectie uzate: proceduri contabile si tratamentul TVA

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: 1. Inventarierea anuala urmeaza sa fie realizata de administrator (nu avem personal calificat tehnic si economic, fiind o societate mica). Cum este corect sa procedam in cazul obiectelor de inventar in uz (echipamente de lucru, echipamente de protectie) care sunt date in folosinta salariatilor care vor fi in concediu la data de 31 decembrie? Este corect daca includem in decizia de inventariere ...
18Dec2024

Completarea registrului-inventar pentru anul 2024 in cazul inventarierii efectuate pe parcursul anului

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Va rog sa ma informati cu ce date se completeaza registrul de inventar pentru anul 2024.In acest an, firma a efectuat inventarul anual la data de 31.10.2024.Perioada inventarului a fost intre 01.11.2024 si 27.11.2024.Raportul final al inventarului a fost intocmit pe 28.11.2024.Trebuie sa inteleg ca in registrul de inventar se completeaza datele din 31.12.2024, indiferent de faptul ca ...
x