Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Acordare gratuita produse cu ocazia deschiderii unei terase

valabil la 22 Iul 2024Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: La deschiderea unei terase, ca anexa a magazinului alimentar de care ne ocupam si unde se pot servi produsele achizitionate din magazin, se pot acorda gratuit: apa, sucuri, inghetata, bere etc.? Acestea se inregistreaza in casa de marcat cu discount de 100%? Care este tratamentul fiscal/contabil si documentatia necesara?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 22 iul 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 128672 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Lichidare

08Aug2024

Avans incasat. Baza de calcul plafon microintreprinderi

de Anca Bilas valabil la 08 Aug 2024
Intrebare: Avansul incasat pentru vanzarea unui imobil in urma emiterii unei facturi (de avans) se considera venit pentru o microintreprindere (vezi respectare plafon 500.000 euro)?
19Iul2024

Provizion pentru neincasare clienti.Bilet la ordin

de Vera Constantin valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: Unei societati i s-a imputat anul trecut un stoc de marfa lipsa (aceasta societate depozita marfa unei alte societati). S-a descarcat gestiunea cu 607 = 371, iar imputarea s-a facut cu 461 = 758. Societatea ne-a dat bilete la ordin, dar banca le-a refuzat, motivul refuzului fiind poprirea.In aceasta situatie, in care suma nu a fost recuperata si administratorul s-a adresat unui executor ...
15Mai2024

Scoatere din evidenta creante clienti in faliment

de Gina Popescu valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: Avem o factura neincasata emisa in decembrie 2019 catre firma Astaldi. Clientul ne-a remis un bilet la ordin cu semnatura falsa, avalizat in nume personal. S-a facut cerere de executare silita pentru incasarea BO, dar nu s-a putut recupera nimic intrucat semnatura era falsificata. Apoi, s-a facut plangere penala atat impotriva firmei, cat si a avalistului pentru abuz de incredere, fals si uz de ...
27Apr2024

Diverse situatii clienti neincasati. Scoatere din evidenta

de Constanta Popa valabil la 27 Apr 2024
Intrebare: La final de an firma are client neincasati - chiriasi, urmatoarele tipuri:Clienti A = cu sume mici intre 200-500 lei pentru care conducerea nu doreste sa inceapa procedura de recuperare prin executor si prefera sa ii treaca pe cheltuiala nedeductibila.Care ar fi documentele necesare? In baza carui temei legal pot fi aceste creante trecute pe cheltuiala si ce impact fiscal au? Clienti B ...
24Apr2024

Constituirea provizionului pentru neincasarea garantiei in contextul procedurii de faliment

de Liviu Sapunaru valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: O societate A utiliza in regim de inchiriere bunuri (bunuri in valoare de 2.000.000 lei) ale altei societati B. Conform contractului de inchiriere societatea A a constituit prin transfer bancar o garantie comerciala in suma de 300.000 lei catre societatea B, garantie provenita din anul 2019. Societatea B intampinand dificultati financiare, a vandut toate activele pe care le detinea (inclusiv ...
15Apr2024

Constituire provizioane. Ajustari pentru clienti incerti

de Adela Oncescu valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: La sfarsitul anului 2023 societatea are facturi neincasate cu o vechime mai mare de 270 zile, iar, pentru incasarea carora am facut demersuri in instanta, in vederea recuperarii sumelor, dar, nu stim daca gasim bunuri care pot fi executate. La data de 31.12.2023 se poate constitui un provizion pentru aceste creante neincasate?Care este monografia contabila? La calculul impozitului pe ...
x