Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Acordarea de produse gratuit. Sampling

valabil la 26 Mai 2023
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Suntem o farmacie cu laborator propriu in care se produce pe langa retetele de la medici diverse preparate, creme, lotiuni etc. Periodic se organizeaza in farmacie sampling pentru aceste produse, pentru a familiariza clientii cu ele.

Ce documente ar trebui intocmite pentru activitatea de sampling?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4773

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 mai 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133721 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

05Dec2024

Trecere la platitor de tva.Ajustare tva bunuri din stocul de marfuri

de Vera Constantin valabil la 05 Dec 2024
Intrebare: O firma care este microintreprindere, neplatitoare de TVA, are ca obiect de activitate comertul cu produse de bacanie (fructe, legume, produse gen conserve, borcane cu diverse produse), devine, incepand cu 01.12.2024, platitoare de TVA, depasind plafonul.Intrebarea este legata de stocul existent la 30.11.2024: putem constitui TVA deductibila pentru stoc? Daca da, cum trebuie procedat si care ar ...
04Dec2024

Avantaje in natura salariati si colaboratori

de Mihaela Corneanu valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: In cazul unei intreprinderi individuale care acorda angajatilor produse cu titlu gratuit (ceapa, cartofi etc.), ce document justificativ se poate folosi pentru descarcarea din gestiune a marfurilor? De asemenea, trebuie sa se evidentieze ca avantaj in natura pe statul de plata contravaloarea produselor primite de fiecare angajat? Mai avem persoane care lucreaza prin contract (II sau SRL) pentru ...
29Oct2024

Acordarea gratuita a bunurilor catre angajati. Tratament contabil si fiscal

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Oct 2024
Intrebare: In speta, societatea are inregistrate in contul 8035 Stocuri de natura obiectelor de inventar in folosinta, 33 de bucati de veioze de birou, cu pret unitar de 58,74 RON, achizitionate si date in folosinta in anul 2018. In anul 2024, societatea achizitioneaza veioze de birou de tip nou, le da in folosinta si le inlocuieste astfel pe cele din anul 2018. Societatea doreste sa ofere aceste veioze ...
15Oct2024

Corectie inregistrare contabila eronata

de Anca Bilas valabil la 15 Oct 2024
Intrebare: Societatea este platitoare de impozit pe profit si inregistrata in scopuri de TVA, avand activitate de productie, vanzand produse finite direct din gestiunea de produse finite. In luna august, programul in care se lucreaza (Saga Software) genereaza automat o nota contabila 711 = 345 cu valoarea de 80,78 lei, reprezentand o reglare de stoc pentru un anumit cod de produs. Am trimis baza de date la ...
31Iul2024

Tratamentul contabil si fiscal al diferentelor de inventar: produse finite, materii prime si ambalaje

de Liviu Sapunaru valabil la 31 Iul 2024
Intrebare: In urma inventarului, s-au constatat urmatoarele:Produse finite, contul 345: Au fost identificate produse expirate sau lipsa in valoare de 8500 lei, pentru care nu exista posibilitatea preluarii in vederea distrugerii.Materii prime, contul 301: S-a inregistrat un plus de 2100 lei la unele articole si un minus de 16000 lei la altele. Cauzele diferentelor nu au fost stabilite cu ...
25Iul2024

Tratament fiscal produse de cofetarie expirate

de Anca Bilas valabil la 25 Iul 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum calculez valoarea deductibila a perisabilitatilor la un stoc de marfa de produse de cofetarie. Daca valoarea produsele expirate este mai mare decat limita admisa, cum scad aceste valori din contabilitate? Ce documente contabile trebuiesc intocmite pentru aceste perisabilitati?
x