Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 2 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Acordarea gratuita a bunurilor catre angajati. Tratament contabil si fiscal

valabil la 29 Oct 2024
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: In speta, societatea are inregistrate in contul 8035 Stocuri de natura obiectelor de inventar in folosinta, 33 de bucati de veioze de birou, cu pret unitar de 58,74 RON, achizitionate si date in folosinta in anul 2018. In anul 2024, societatea achizitioneaza veioze de birou de tip nou, le da in folosinta si le inlocuieste astfel pe cele din anul 2018. Societatea doreste sa ofere aceste veioze vechi din anul 2018 angajatilor sai cu titlu gratuit si sa le scoata din functiune cu ocazia inventarierii de la 31.12.2024.Care este tratamentul contabil si fiscal in acest sens? Pot fi oferite angajatilor cu titlu gratuit?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 29 oct 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133829 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

20Dec2024

Marfa ratacita de curieri. Exigibilitatea TVA. Despagubiri

de Dana Hristu valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: O societate cu obiect de activitate comert livreaza produse catre clienti prin curier. Din cauza volumului mare de expeditii, curierul rataceste anumite colete si, pana la solutionare, societatea trimite marfa pierduta de curier pe aviz de insotire marfa catre client. La generarea avizului catre client se genereaza urmatoarele note contabile: 418 = 707, 418 = 4428 si 607 = 3711, iar solutionarea ...
20Dec2024

Tratamentul contabil-fiscal al pierderilor de bunuri si ambalaje cauzate de calamitati

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: In urma inundatiilor de la Galati din anul 2024, clientii societatii X au suferit pierderi de bunuri si ambalaje returnabile care circula in sistem de garantie. Clientii societatii X au emis PV-uri cu valoarea pierderilor pentru bunuri (achizitionate cu factura de la societatea X) si ambalaje returnabile, solicitand stergerea acestora din gestiunea lor.1. Care este procedura si documentatia de ...
17Dec2024

Inventariere. Modele documente si procedura

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: In vederea efectuarii inventarului, avem rugamintea sa ne ajutati concret cu: 1. Modele de documente pentru toate documentele necesare realizarii inventarului, inclusiv pentru casarea obiectelor de inventar si mijloace fixe. 2. Ce documente trebuie intocmite la casarea obiectelor de inventar in privinta TVA, daca obiectele de inventar se vor preda unei societati de preluare deseuri si fier ...
11Dec2024

Materii prime lipsa. Ajustare TVA

de Elena Garofil valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: 1. Am lipsa la inventar materii prime in suma de 10.000 lei, care se compune astfel: - 7.000 lei pentru materii prime achizitionate de la o societate neplatitoare de TVA; - 3.000 lei pentru materii prime achizitionate de la societati platitoare de TVA.Ajustarea de TVA se calculeaza pentru toata suma de 10.000 lei sau se calculeaza doar pentru suma de 3.000 lei?2. Se poate face ...
05Dec2024

Trecere la platitor de tva.Ajustare tva bunuri din stocul de marfuri

de Vera Constantin valabil la 05 Dec 2024
Intrebare: O firma care este microintreprindere, neplatitoare de TVA, are ca obiect de activitate comertul cu produse de bacanie (fructe, legume, produse gen conserve, borcane cu diverse produse), devine, incepand cu 01.12.2024, platitoare de TVA, depasind plafonul.Intrebarea este legata de stocul existent la 30.11.2024: putem constitui TVA deductibila pentru stoc? Daca da, cum trebuie procedat si care ar ...
28Nov2024

Tratamentul fiscal al materialelor de constructie expirate utilizate in cadrul activitatii economice

de Liviu Sapunaru valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: O societate platitoare de TVA poate utiliza materiale de constructie expirate (cum ar fi cimentul sau vopseaua) pe terenul propriu, de exemplu, pentru umplerea gropilor sau alte scopuri similare? Ce documente trebuie completate in cadrul utilizarii acestora? Cum influenteaza aceasta utilizare TVA? Cum influenteaza profitul?
x