Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajari punct de lucru. Incetare contract inchiriere

valabil la 27 Mar 2010
Silviu Stoica Raspuns oferit de
Silviu Stoica

consultant fiscal

Intrebare: Am urmatoarea situatie: o societatea a inchiriat un spatiu comercial in anul 2008 pe o perioada de 3 ani, spatiu in care s-au efectuat amenajari. Amenajarile efectuate au fost receptionate si s-a stabilit durata de amortizare egala cu durata ramasa din contractul de inchiriere respectiv 30 luni. Dupa un an respectiv in anul 2009 datorita dificultatilor financiare societatea a renuntat la contractul de inchiriere, a inchis activitatea de la acest punct de lucru. Proprietarul, firma care a incheiat contractul de inchiriere nu a acceptat sa-i fie facturat costul amenajarii intru-cat nu a fost respectata durata initiala a contractului. Care este tratamentul fiscal al acestor cheltuieli cu amortizarea pe perioada cuprinsa intre data rezilierii contractului de inchiriere si perioada initiala pe care a fost incheiat? Dar in ceea ce priveste TVA aferent facturilor de amenajare (materiale, manopera), acesta se ajusteaza?

Mentionez ca, in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si data rezilierii lui s-au obtinut venituri la acest punct de lucru.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4650

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 27 mar 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134529 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Amortizare

15Ian2025

Amortizare in cazul utilizarii pe perioada verii a unei combine agricole

de Anca Bilas valabil la 15 Ian 2025
Intrebare: O societate comerciala, platitoare de profit, desfasoara activitate economica in domeniul agriculturii (codul CAEN 0111).In parcul societatii, printre alte utilaje specifice acestei activitati, exista doua combine de recoltat si doua autoturisme cu activitate mixta. Pentru combinele de recoltat, in anul 2024 s-a calculat amortizare in fiecare luna conform principiului contabilitatii, insa ...
12Ian2025

Amortizare autoturisme reducere activitate

de Andreea Paunoiu valabil la 12 Ian 2025
Intrebare: O societate are in stocul de imobilizari 5 autoturisme pentru care a dedus integral TVA si a inregistrat amortizare fiscala integrala, intrucat acestea au fost utilizate in scopul desfasurarii activitatii economice pentru departamentele de achizitii si vanzari. Autoturismele au fost achizitionate in anul 2022. In anul 2024, s-a redus atat activitatea economica, cat si numarul persoanelor ...
08Ian2025

Deducere amortizare fiscala in cazul contractelor de inchiriere

de Anca Bilas valabil la 08 Ian 2025
Intrebare: Firma X inchiriaza un spatiu comercial pe 10 ani. In acest spatiu se fac investitii in cladire, dar care nu depasesc 20% din valoarea intreaga a cladirii proprietarului. Aceste investitii au fost puse in functiune pe o durata de amortizare egala cu durata contractului de inchiriere, 10 ani (durata care este mai mica decat cea din nomenclatorul de mijloace fixe, 18 ani).La calculul impozitului ...
28Dec2024

Perioada amortizare investitie

de Anca Bilas valabil la 28 Dec 2024
Intrebare: Societatea A, avand ca obiect de activitate servicii medicale, a semnat un contract de inchiriere pentru un spatiu din spital pe o perioada de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire. Pentru a-si putea desfasura activitatea, societatea a efectuat amenajari intr-una dintre camerele unde vor functiona echipamente medicale proprii, in valoare de aproximativ 700.000 lei.Pe ce perioada se poate ...
29Nov2024

Subventiile si amortizarea contabila si fiscala

de Dana Hristu valabil la 29 Nov 2024
Intrebare: Pe un proiect cu fonduri europene, proiect in parteneriat public-privat, se achizitioneaza un echipament cu amortizare 5 ani in valoare de 50.000 euro. Va rog sa ne spuneti daca putem inregistra amortizare accelerata si cum o inregistram.
28Nov2024

Cheltuiala cu amortizarea in cazul inchirierii unui autoturism

de Dana Hristu valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit si TVA da in chirie un autoturism. Amortizarea lunara depaseste suma de 1.500 lei la proprietar. Se aplica acelasi regim de deducere fiscala a cheltuielii cu amortizarea lunara pentru suma de 1.500 lei?
x