Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contract de mandat si contract de munca simultan la un alt angajator

valabil la 15 Nov 2024Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: Un asociat si administrator este angajat cu norma de 8 ore la propria societate, in baza unui contract de mandat. Recent, s-a angajat la un angajator tert cu contract de munca cu norma de 8 ore. Angajatorul ii solicita o declaratie prin care acesta afirma ca nu desfasoara activitate la alt angajator.

Este in regula sa aiba cele doua contracte active? Care este efectul declaratiei solicitate de angajatorul nr. 2?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7490

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 nov 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133721 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe locale

31Oct2024

Impozitare valoare investitii

de Bajan Camelia valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: O societate cu obiect de activitate HORECA isi desfasoara activitatea in baza unui contract de inchiriere (pe un termen de 10 ani, cu posibilitatea prelungirii) a unui imobil proprietate a asociatului si mamei acestuia. In contract se mentioneaza: Chiriasul are cunostinta de starea in care se afla bunul la momentul predarii, in sensul ca acesta nu este amenajat, avand insa utilitati disponibile. ...
01Iun2024

Achizitii produse de la unitati protejate. Reguli reportare sume

de Vera Constantin valabil la 01 Iun 2024
Intrebare: O societate a incheiat un contract de prestari servicii si acord de parteneriat cu o unitate protejata. Achizitioneaza in luna aprilie in valoare de 10.000 lei, iar obligatia la fondul de handicap pentru aprilie este 5.000 lei. Ii ramane astfel un sold de reportat in luna urmatoare de 5.000 lei. In luna urmatoare (luna mai) fondul de handicap datorat este 2.000 lei. Scazand cei 2.000 lei din ...
09Apr2024

Contract de inchiriere

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O sucursala din Romania (firma mama in Polonia) incheie un contract pentru sediul social cu o persoana fizica. Contractul de inchiriere spatiu se incheie intre societatea mama (pe codul din Polonia), nu pe codul sucursalei din Romania. Plata chiriei o face firma mama din Polonia din conturile societatii din Polonia, astfel incat in contabilitatea sucursalei din Romania nu se poate evidentia ...
16Feb2024

Achizitie container. Declarare la DITL

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: O firma a achizitionat un container pe care l-a amplasat in depozitul unui client, in vederea depozitarii pieselor de schimb ale tehnicienilor firmei noastre, care fac reparatii ale bunurilor inchiriate de catre client. Contractul incheiat cu clientul este pentru un an. Este incheiat un contract de custodie cu clientul pentru acest container.Ce obligatii are societatea noastra in legatura cu ...
14Feb2024

Plata chirie proprietar persoana fizica

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2024
Intrebare: Referitor la Ordinului 115/2023 privind plata impozitului cu retinere la sursa pentru contractele de inchiriere de la persoane fizice: in prezent avem in derulare un contract de inchiriere a sediului companiei noastre de la o persoana fizica. Contractul este valabil, iar in data de 15 februarie trebuie sa achitam chiria aferenta lunilor martie, aprilie si mai 2024. Inregistrarea platii si ...
05Feb2024

Contracte de inchiriere intre persoane juridice si persoane fizice

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Avand in vedere noile modificari fiscale referitoare la contractele de inchriere intre persoane juridice si persoane fizice, respectiv cele prevazute de art. 84 din Codul fiscal, va rugam sa ne exemplificati care sunt obligatiile si modul de calcul al impozitelor ce cad in sarcina chiriasului (persoana juridica), respectiv a proprietarului:1. Contract de inchiriere cu persoana fizica cu o ...
x