Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Declarare punct de lucru

valabil la 30 Mai 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu


Intrebare: In 2021 societatea a deschis un punct de lucru in baza unui contract de inchiriere declarat la ONRC pentru care a obtinut RUC, dar nu a depus D061 in 2021. In 2024 se intocmeste AA de prelungire a contractului de inchiriere, se depun documentele la ONRC si se obtine rezolutia, se intocmeste si se depune D700, dar raspunsul primit din partea ANAF este:

"Prin prezenta va informam ca formularul 700 Declaratie pentru inregistrarea/modificarea in mediul electronic a mentiunilor ulterioare inregistrarii fiscale, precum si pentru radierea inregistrarii fiscale depus de societate, contine date incomplete/incorecte, in sensul ca NU exista sedii secundare inregistrate la aceasta adresa. In vederea efectuarii modificarilor solicitate va rugam sa reluati procedura de transmitere a unui nou formular 700 cu date corecte si in conformitate cu legislatia in vigoare."

Cum se poate proceda in aceasta situatie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4774

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 mai 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133723 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

14Nov2024

Registrul unic de control. Modificare sediu social si sedii puncte de lucru

de Constanta Popa valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti cu privire la Registrul Unic de Control. Daca societatea a avut sediul social in Bucuresti, sectorul 5, apoi s-a mutat in Ilfov Voluntari, iar dupa cativa ani si-a mutat din nou sediul in Bucuresti, de data aceasta in sectorul 1, la fiecare mutare trebuia sa achizitioneze un nou Registru Unic de Control sau este in regula daca pastreaza acelasi Registru Unic de Control ...
23Aug2024

Plafoane casierie. Societate cu mai multe puncte de lucru

de Olguta Crevelescu valabil la 23 Aug 2024
Intrebare: In cazul unei societati care opereaza cu mai multe case de marcat, casierii si puncte de lucru, plafonul de 50.000 de lei se aplica cumulat pentru toate punctele de lucru si casieriile societatii ori separat pentru fiecare punct de lucru sau casa de marcat? Care este cadrul legislativ care reglementeaza?
17Aug2024

Inchirierea de spatii de cazare in sistem AIRBNB

de Vera Constantin valabil la 17 Aug 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe venit doreste sa inchirieze in regim Airbnb un imobil. Achizitia imobilului a fost facuta de catre administratorul societatii in nume propriu. Ce act sau procedura se poate efectua pentru ca societatea sa beneficieze de acel imobil? Care sunt taxele si implicatiile fiscale pentru inchirierea in sistem Airbnb? Care sunt taxele si implicatiile ...
25Apr2024

Declarare punct de lucru

de Gina Popescu valabil la 25 Apr 2024
Intrebare: Pentru punctele de lucru noi mai este necesara depunerea declaratiei 700 in loc la d061 si daca se depune la ce sectiune?
04Nov2023

Declaratie privind sediul secundar

de Ionut Jinga valabil la 04 Nov 2023
Intrebare: O societate incheie un contract de inchiriere pe societate cu o persoana fizica pentru un punct de lucru (sediu secundar), fara angajati,Ce declara acesta la Anaf? Sediul va fi folosit ca si depozit si birou. Agajatii sunt inregistrati pe punctul de lucru principal.
27Iul2023

Prelungire valabilitate sediu social

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 27 Iul 2023
Intrebare: O societate are un contract de inchiriere pentru sediul social. Din motive logistice, societatea doreste sa schimbe sediul, schimbarea presupune aceeasi adresa, acelasi etaj, doar intrarea fizica se muta din dreapta in stanga.Avand in vedere ca adresa nu va suferi modificari, deoarece se mentioneaza in contractul de inchiriere se precizeaza doar etajul (care nu se schimba), ce obligatii are ...
x