Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Distrugere semifabricat si valorificare deseuri rezultate. Regim fiscal TVA

valabil la 20 Dec 2024Conform legislatiei in vigoare!
Amelia Dumitras Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Consultant fiscal

Intrebare: Avem un client care a solicitat executarea unui produs in valoare de 100.000 euro in decembrie 2022. In mai 2023, acesta a cerut suspendarea executiei acestui produs, pentru care am solicitat sa plateasca un avans de 10.000 euro + taxa de depozitare pana la reluarea lucrarii. Taxa de depozitare lunara a fost inregistrata ca avans. Acum, clientul doreste anularea acestei comenzi. Vom trece taxa de depozitare pe venit, la fel si avansul pe care l-am facturat, asa cum reiese din contract. Produsul ramane in Romania si se doreste ca noi sa ne ocupam de distrugerea lui, eventual sa-l dezmembram si sa-l ducem la firma de colectare a fierului vechi in numele lor, pentru a primi ceva.

Cum putem proceda? Daca produsul ramane in tara, cum trebuie sa actionam?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2529

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Locul livrarii/prestarii

20Dec2024

Costul materialelor degradate suportate de catre client

de Stan Cosmina valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: Societatea noastra detine un material uzat moral (care nu mai poate fi folosit in productie, deoarece clientul nu a mai plasat comenzi). Clientul este de acord sa il plateasca si ne-a emis o comanda in acest sens. Totusi, clientul este din SUA.Cum putem sa il facturam?
16Dec2024

Cheltuieli accesorii

de Monica Cernea valabil la 16 Dec 2024
Intrebare: O societate A, a carui asociat unic este o firma B din Finlanda, care este si client unic al societatii A, doreste sa refactureze costuri (diurna, hotel, avion etc.) legate de business trip-uri efectuate de catre angajatii societatii A, din Romania catre subsidiara din Suedia (firma C), a firmei mama din Finlanda (firma B). Practic, cativa angajati se deplaseaza si ofera suport entitatii din ...
14Dec2024

Regim fiscal TVA. Achizitie si facturare/refacturare transport bunuri din stat tert

de Amelia Dumitras valabil la 14 Dec 2024
Intrebare: Achizitionam servicii de transport international aerian China - Otopeni. Aceste servicii de transport aerian trebuie sa le refacturam la un client persoana juridica romana, aflata pe teritoriul Romaniei.Ce regim de TVA trebuie aplicat acestor servicii de transport?
17Dec2024

Incadrarea fiscala servicii de mentenanta parc eolian

de Anca Bilas valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: Firma X din Romania executa lucrari de mentenanta a eolienelor in spatiul UE, bunuri aflate in proprietatea unei firme Y din UE. Contractul principal este incheiat intre firma Y si firma Z din Anglia (firma de recrutare forta de munca).Cum va emite firma X factura catre firma Z, tinand cont ca prestarea de servicii se face pe teritoriul UE?
17Dec2024

Factura comision Universitati din Australia

de Anca Bilas valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: O societate din Romania, platitoare de TVA, presteaza activitati de promovare, asistenta, suport si recrutare studenti pentru universitati din Australia. Studentii recrutati provin din toata lumea, nu doar din Romania, recrutarea acestora efectuandu-se prin intermediul unor evenimente de promovare in diverse tari. Universitatile din Australia sunt, in majoritate, institutii publice. Societatea ...
12Dec2024

Raportare achizitie intracomunitara de bunuri si servicii

de Amelia Dumitras valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: O societate din Romania, platitoare de TVA, importa bunuri din UE. Pe factura de achizitie apare numele furnizorului si codul de TVA valid din Belgia, dar si precizarea ca bunurile sunt livrate din Germania, cu un alt cod de TVA valid, de Germania.Va rog sa imi spuneti cum declar aceste sume in D390, pe ce cod de TVA trebuie sa il mentionez: cel din Belgia sau cel din Germania? Transportul, ...
x