Dreptul de acces la informatii in cadrul unei asociatii de proprietari

Persoana in cauza doreste sa verifice dosarele asociatiei in totalitate, pe mai multe luni din urma, inclusiv contracte, state de salarii etc. Informatiile pe care le doreste nu se refera doar la imobilul sau, ci si la ceilalti vecini. Mentionez ca asociatia are cca 100 de membri, presedinte, comitet, administrator, cenzor si nu exista niciun fel de probleme. De asemenea, niciun alt membru al asociatiei nu are astfel de suspiciuni sau reclamatii. Pana in prezent, cetateanului in cauza i s-au pus la dispozitie informatii care il privesc pe el, dar acum doreste acces la dosarele asociatiei pentru supra-verificari!
Este obligata asociatia de proprietari sa permita acest gen de verificari prin punerea la dispozitie a dosarelor contabile unei astfel de persoane? Este legala solicitarea persoanei in cauza? Ce poate face asociatia in acest caz?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 mar 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!