Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Facturare montaj termopan. Incasare in transe

valabil la 11 Nov 2023
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit pe profit cu obiect de activitate vanzare si montare termopan, incheie cu clienti persoane fizice contracte privind vanzarea si montarea termopanelor dupa comanda primita.

Intrucat durata de la comanda la fabrica pana la montarea efectiva a lucrarii poate dura 2-3 luni de zile, clientii doresc sa achite valoarea contractului in mai multe transe de bani. Firma poate emite facturi de avans de pana in 5.000 lei in saptamani diferite? Se considera ca s-a fractionat contractual?

Legislatia prevede ca nu este permisa fractionarea facturii, dar daca noi emitem mai multe facturi, in zile diferinte si le incasam cash, incalcam legea privind limitarile de incasari cash de la persoane fizice?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4332

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 nov 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135102 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

12Ian2025

Documente scutire transport aferent unui import de bunuri

de Anca Bilas valabil la 12 Ian 2025
Intrebare: O organizatie profesionala care reuneste societati de transport si servicii conexe, societati caror le reprezinta interesele economice, financiare si tehnice atat pe plan intern, cat si international. Companiile de transport au o neclaritate privind scutirea de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. c) si d) referitoare la documentele justificative pe baza carora se aplica scutirea. De exemplu, in ...
10Ian2025

Cumparare teren si cladire. Factura

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 10 Ian 2025
Intrebare: Daca o societate comerciala platitoare de TVA cumpara un teren cu cladire de la o alta persoana juridica, tot platitoare de TVA, prin notariat, pe baza unui contract de vanzare-cumparare, vanzatorul are obligatia sa emita factura? Sau se poate transfera dreptul de proprietate pe baza contractului de vanzare-cumparare? Care este procedura corecta?
23Dec2024

Plafon de plati

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 23 Dec 2024
Intrebare: Avand in vedere modificarea legislatiei, Legea 296/2023 a introdus noi reglementari in privinta plafoanelor de casierie. Va rugam sa ne transmiteti care sunt plafoanele incepand cu data de 01.01.2025: intre PJ-PF maxim pe zi, plafon PJ-PJ cumulat pe zi si avansuri spre decontare, care este plafonul?
17Dec2024

Recuperare TVA stabilit in plus la import prin Decizie

de Justinian Cucu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: Societatea a importat produsul pasta de tomate si a fost pusa de organele vamale sa achite 19% TVA, deoarece toate laboratoarele acreditate constatau o depasire a procentului de 10% al zaharurilor, dar nu puteau distinge daca este zahar adaugat sau zahar natural. Am contestat acest lucru, dar au durat 9 luni pana cand o echipa de control a stabilit, pe baza analizelor unui laborator autorizat, ca ...
12Dec2024

Probleme specifice suspendarii activitatii pe o perioada de maximum 3 ani

de Bajan Camelia valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: 1. Care sunt obligatiile declarative in situatia suspendarii activitatii unei societati inregistrate in scopuri de TVA, imediat dupa ce este suspendata, precum si cele anuale? 2. Ce documente trebuie depuse la administratia financiara pentru a notifica suspendarea activitatii? 3. Codul de TVA va fi anulat din oficiu odata cu suspendarea activitatii sau este necesara o notificare din partea ...
10Dec2024

Masa restaurant salariati

de Gabi Popescu valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Angajatii unui departament iau masa la restaurant, sarbatorind finalizarea unui proiect, aduc factura fiscala impreuna cu decontul de cheltuieli aprobat de superiorul ierarhic. Cum inregistrez din punct de vedere contabil factura? Este corect sa o pun pe protocol?
x