Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Facturarea meniurilor livrate in cadrul contractelor horeca

valabil la 23 Iun 2024Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: O societate cu codul CAEN Horeca incheie un contract cu un restaurant pentru servirea meselor clientilor (pranz si cina). In contract este stabilit pretul pe meniu. Meniurile sunt aduse la locatia hotelului pe baza de aviz, cantitatile livrate sunt in kilograme. Pretul mesei servite de turisti este inclus in pachet, cazare + masa.

Care este opinia dvs. in ceea ce priveste facturarea meniurilor, serviciul sau marfa?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 iun 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 128672 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

29Feb2024

Cota de adaos OUG 672023. Ferma de gaini

de Vera Constantin valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Autorizatia centrului de ambalare a fost emisa de DSVSA conform Ordinului ANSVSA nr. 57/2010 si a normei sanitare veterinare anexa 1 lit. k alin. 3 centru de ambalare a oualor - unitate cu spatii si dotari adecvate in care se desfasoara activitati pentru clasificarea oualor dupa calitate si greutate, marcarea, ambalarea, depozitarea si livrarea de oua pentru consum. Ordinul ANSVSA nr. 57/2010 si ...
20Feb2024

Ghid contabil si de gestiune pentru comerciantii HORECA in gestionarea ambalajelor sgr

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: Cum se tine evidenta contabila si cum se organizeaza evidenta de gestiune pentru ambalajele cu garantie in alimentatia publica (restaurante, baruri, terase etc.)?
11Ian2024

Schimbare cota de TVA de la 9% la 19%. Inregistrari contabile

de Dana Hristu valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Cum se procedeaza cu tva la produsele aflate in stoc la care se modifica tva de la 9 la 19% (cele care contin zahar)? Ce inregistrari contabile presupune?
31Ian2023

Livrare catre o persona juridica din Romania. Export de bunuri in Ucraina

de Dana Hristu valabil la 31 Ian 2023
Intrebare: Care este cota de tva la vanzarea zaharului de firma romaneasca catre firma romaneasca pe teritoriul Ucrainei? Factura cu tva sau fara tva?
28Iul2022

Restaurant. Cota de TVA pentru apa si sucuri

de Elena Garofil valabil la 28 Iul 2022
Intrebare: Doresc o lamurire in ceea ce priveste contabilitatea unui restaurant. Productia (mancarea) servita in incinta este cu cota tva 5% - asta e clar. Ce nu produc eu se vinde cu 9%/19% TVA - apa, sucuri, bauturi alcoolice e activitate de comert. Aici am o problema: ei au bagat apa si sucurile la 5% cota TVA, iar eu am zis ca nu e corect. Conform unei legi privind berea la draft, aceasta ar fi cu 5%, ...
19Oct2019

Amenajari locuri de parcare pentru ansambluri rezidentiale in regie proprie

de Simona Stanculescu valabil la 19 Oct 2019
Intrebare: Societatea are ca obiect de activitate constructia de ansambluri rezidentiale. Cum ar trebui sa procedez cu locurile de parcare? Terenul este inregistrat la stocuri, pe contul 371 cu 10.000 mp x 500 lei/mp. Nu este spart pe loturi (loturile le tin intr-un tabel, pentru verificare). Cand se vinde apartamentul, se descarca si cota indiviza de teren pentru apartament si separat cat reprezinta ...
x