Gestionare pachete vandute de restaurantul unui hotel. Obligatii
Se pot alege din doua variante de meniu (mic dejun, pranz, cina) de la restaurant. Cum se poate proceda cu marcatul acestor meniuri in softul de gestiune avand in vedere ca numerarul se va incasa la inceputul perioadei de cazare la receptia hotelului?
Este obligatoriu sa se marcheze zilnic aceste meniuri pentru a evidentia cheltuiala sau legea permite sa se evidentieze cheltuiala la sfarsitul perioade de cazare pentru toate mancarea servita de catre clientii hotelului?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 sep 2015.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!