Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Gestionarea garantiilor si a ambalajelor SGR in industria fitnessului. Situatii specifice

valabil la 19 Mar 2024Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Suntem o sala de fitness (suprafata salii 780 mp) si la receptie vindem apa clientilor (in ambalaje de 0.5 - 1 - 1.5 - 2 litri, evident cu marcaj de retur ambalaje). Prin urmare, nu reusesc sa inteleg circuitul acestor 0,5 litri/ambalaj intrucat:

- clientul cumpara apa cu 5 lei (4.5 lei apa si 0.5 lei ambalajul), apoi ambalajul il pune in cosurile de gunoi din sala, vestiar sau eventual il ia cu el (daca nu a consumat apa);

- eu ca societate trebuie sa colectez aceste ambalaje, le predau la puncte de returnare, fie se ridica de la sediul nostru (nici acest aspect nu imi este clar, la ce perioada se predau, catre cine fac solicitarea, daca trebuie sa numar ambalajele inainte, unde le depozitez).

1. Sala fitness/societatea sa presupunem ca incaseaza banii de la administratia SGR;

2. Cum pot restitui eu banii clientilor? Pentru ca nu stiu cine a lasat sticla, cine a plecat cu ea si este imposibil de tinut o astfel de evidenta, deoarece avem 300-400 de clienti/zi din care 70-80% cumpara apa. Nelamurirea mea este mare. Nu stiu cum se procedeaza si va rog sa ma ajutati.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9313

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 mar 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133744 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Venituri si cheltuieli

09Sep2024

Tratamentul contabil al veniturilor, garantiilor si reducerilor in cazul rezilierii contractului de inchiriere

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: O societate comerciala cu obiectul de activitate inchirierea bunurilor imobile incheie un contract de inchiriere a unui spatiu pe 10 ani, cu o perioada de gratuitate de 6 luni la inceputul perioadei de inchiriere. Chiria lunara este de 1.500 EUR/luna, iar garantia este de 5.625 EUR si se achita in trei rate: la inceputul contractului, dupa perioada de gratie, si dupa un an de la semnarea ...
09Feb2024

Retur garantie apa oferita cu titlu gratuit. Deductibilitate cheltuieli

de Gina Popescu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: O societate comerciala cumpara apa imbuteliata pentru care plateste si 0,5 lei/sticla garantie. Apa este data spre consum fie salariatilor proprii care lucreaza pe teren in perioadele cu temperaturi extreme conform legii, fie muncitorilor care presteaza servicii in baza unui contract de prestari, in care este stipulata asigurarea cu apa (contractul este incheiat cu un tert care pune la dispozitie ...
16Feb2017

Tratament fiscal fond de rulment

de Daniel Crevelescu valabil la 16 Feb 2017
Intrebare: Firma doreste sa faca o investitie pentru deschiderea unui punct de lucru in alta localitate. La noul punct de lucru va fi activitate de birou si vor lucra doi angajati (vanzator si sef technician). In acest sens a gasit un apartament la parterul unu bloc pe care intentionam sa il cumparam. In urma analizei estimative a cheltuielilor de explotare si deductibilitatii fondul de rulment este o ...
25Apr2015

Inchidere contract de inchiriere. Garantie retinuta

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 25 Apr 2015
Intrebare: In anul 2013 s-a incheiat un contract de inchiriere pentru un birou ( punct de lucru). La acea data, s-a agreat cu locatorul sa se achite o garantie in valoare de 1.000 euro ( suma s-a achitat in lei la cursul valutar din data platii ). In anul 2015 am decis inchiderea biroului respectiv. Conform contractului, din garantia de 1000 euro platita se va acoperi contravaloarea ultimei chirii, in ...
x