Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Gestionarea inventarului pentru o PFA

valabil la 14 Dec 2023
Stan Cosmina Raspuns oferit de
Stan Cosmina

Economist

Intrebare: In contextul gestionarii inventarului pentru o PFA (Persoana Fizica Autorizata), as dori sa inteleg mai bine procedurile contabile si legale necesare.

1. Care sunt obligatiile legale si procedurile standard pentru o PFA in ceea ce priveste mentinerea si actualizarea registrului de inventar?

2. Cum ar trebui gestionate bunurile care nu mai sunt in utilizare de catre PFA, in conformitate cu legislatia actuala? Exista proceduri specifice pentru casarea sau vanzarea acestor bunuri?

3. In cazul in care clientii nu raspund la solicitarile de confirmare a bunurilor in uz, exista pasi specifici pe care o PFA trebuie sa ii urmeze pentru a ramane conform cu reglementarile fiscale si contabile?

4. Cum ar trebui documentate si arhivate procesele verbale de casare sau alte documente relevante in cadrul dosarului juridic al clientului?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: PFIPFA

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 dec 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133693 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Institutii publice

29Mar2024

PFA. Obligatie de plata CASS

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In cazul PFA care sunt pe pierdere sau activitate 0, in conditiile in care persoana fizica plateste CASS la nivelul a 6 salarii minime in alta parte (fiind angajat la alta societate), se incadreaza la exceptii sau trebuie sa plateasca obligatoriu 1.980 lei?
01Mar2024

Lipsuri de produse finite la inventar. Tatament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 01 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de tva si de impozit pe profit are activitate in agricultura (grau, soia si porumb). Recolta din decembrie 2022 aproximativ 5 tone nu s-a valorificat si mi sa spus ca s-a dat la animale (animalele nu apartin firmei).Cum procedez cu aceasta problema? Cum scad din gestiune acele tone de grau?
21Feb2024

Trecerea de la PFA la SRL in cazul veniturilor din activitati agricole

de Anca Bilas valabil la 21 Feb 2024
Intrebare: Care este pragul obligatoriu al cifrei de afaceri pentru trecerea de la PFA la SRL pentru o PFA cu codul CAEN 0141 (platitoare de impozit in sistem de transe venit)?
03Feb2024

Venit brut in cazul unui pfa platitor de tva. Termen trecere la sistem real

de Olguta Crevelescu valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Avand in vedere stabilirea tipului de sistem de impozitare necesar a fi declarat prin declaratia unica pentru anul 2024 pentru o PFA platitoare de TVA inregistrata in anul 2023 la norma de venit, am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarele informatii:1. La stabilirea veniturilor brute luate in calcul pentru trecerea de la norma de venit la sistem real se ia in considerare totalitatea ...
04Dec2023

Diferenta pe conturi sintetice si analitice

de Vera Constantin valabil la 04 Dec 2023
Intrebare: In urma cu foarte mult timp, in anii de inceput ai firmei, furnizorii se inregistrau doar in sinteticul 401, ulterior s-au dezvoltat analitice pentru fiecare furnizor. Numai ca sumele adunate ale fiecarui furnizor nu corespundeau cu suma existenta in sinteticul initial. Diferenta in plus (datoria) a fost inregistrata pe seama unui furnizor. Suma este de aproximativ 17.500 lei si este in ...
13Nov2023

Inchidre PFI.Tratament fiscal patrimoniu ramas

de Dana Hristu valabil la 13 Nov 2023
Intrebare: La inchiderea unui PFA (profesie liberala), ce se intampla cu patrimoniul acestuia (imobilizari, obiecte de inventar)? Ce costuri ar decurge din aceasta operatiune?
x