Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 8 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Gestionarea si arhivarea facturilor conform legislatiei asociatiilor de proprietari in romania

valabil la 14 Iul 2024Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Santem o societate care administreza imobile de proprietari.

Va rog sa imi comunicati in contexul modificarilor legislative cu privire la emiterea/primirea facturilor de la furnizori si conform legislatiei asociatilor de proprietari considerati ca trebuie sa avem arhiva fizica sau este suficienta arhiva electronica?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6832

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 iul 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 128672 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

04Sep2024

Plata utilitati in numele proprietarului persoana fizica

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Sep 2024
Intrebare: Activitatea firmei se desfasoara intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica. Lunar primim facturi de la Enel si pentru gaze, pe care le achitam in numele proprietarului. Intrebarea este: trebuie sa refacturam aceste cheltuieli lunar si care ar fi monografia contabila? In prezent, monografia contabila este: 612 = 5311 (chirie, gaze, Enel). In cazul in care refacturam aceste cheltuieli, ce ...
12Aug2024

Perioada de arhivare a documentelor financiar-contabile

de Anca Ivanov valabil la 12 Aug 2024
Intrebare: Care sunt duratele legale pentru pastrarea documentelor contabile?
02Iul2024

Distrugere documente cu termen de arhivare expirat

de Anca Bilas valabil la 02 Iul 2024
Intrebare: Care este procedura de distrugere a documentelor contabile, al caror termen de pastrare a expirat?
21Iun2024

Achizitie de la unitati protejate. Deducere din fondul de handicap

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Iun 2024
Intrebare: Societatea X are peste 350 de salariati. Achizitioneaza lunar produse de la unitati protejate. Se doreste achizitia de la o unitate protejata a unui server de date in valoare de 100.000 lei. Se poate deduce lunar 50% din fondul de handicap daca factura are o valoare de 100.000 lei si se plateste lunar partial din ea 10.000 lei. Produsul este receptionat in luna in care se factureaza si plata se ...
14Iun2024

Schimbare denumire societate

de Dana Hristu valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: Societatea si-a schimbat numele in 14.05.2024. Toti partenerii au fost instiintati de acesta schimbare, insa avem parteneri care ne-au transmis in SPV, astazi, 07.06.2024, facturi cu vechiul nume. Se pot inregistra si plati aceste facturi? Este totul legal din punct de vedere contabil?
07Iun2024

Carnete de chitantiere si facturiere pierdute

de Anca Bilas valabil la 07 Iun 2024
Intrebare: Societatea are in evidenta, imprimate cu regim special, 50 chitantiere si 38 facturiere. Deoarece mult timp nu au fost folosite, s-au tot facut mutari de arhive, iar acestea s-au pierdut.Cum trebuie sa procedam pentru scoaterea din evidente? Din pacate nu se cunosc nici seriile.
x