Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



  • Subiectul saptamanii
  • Depunere D112 cu valoare 0
    O societate nou infiintata in data de 18.12.2024 figureaza in vectorul fiscal al ANAF cu impozite si contributii salariale incepand cu data infiintarii, adica 18.12.2024. Pentru a beneficia de regimul de impozitare specific microintreprinde...
    mai mult

Hrana acordata de catre angajator. Regim fiscal

valabil la 21 Feb 2023
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru a beneficia de facilitati fiscale conform art. 76 alin. 4^1 lit. b) din Codul fiscal (Contravaloarea hranei acordate de catre angajator pentru angajatii proprii), avand in vedere ca unitatea noastra nu are posibilitatea de a prepara hrana?

Trebuie incheiat un contract cu o singura firma sau angajatii pot sa comande hrana de unde vor? Documentele contabile aferente achizitiei de hrana se emit pe numele angajatului sau angajatorului?

Pot beneficia de aceste facilitati si angajatii part time care nu au functia de baza la societatea noastra avand in vedere ca nu le sunt oferite aceste facilitati la locul de munca unde au functia de baza si nici bonuri de masa nu primesc?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0161

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135143 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

14Dec2024

Acordarea concediului de odihna pentru angajatii cu ture de 12 ore, inclusiv in weekend

de Liviu Sapunaru valabil la 14 Dec 2024
Intrebare: O societate are 24 de angajati care lucreaza in ture de cate 12 ore (inclusiv in weekend). Cum ar trebui procedat in ceea ce priveste distribuirea zilelor de concediu de odihna? Acestia pot fi pontati si in weekend ca fiind in concediu sau doar in zilele de luni pana vineri?
03Dec2024

Contract de imprumut intre parti afiliate

de Liviu Sapunaru valabil la 03 Dec 2024
Intrebare: Va rog sa ne ajutati cu un model de contract de imprumut intre afiliati si cu un calcul: ce procent de dobanda includem in contract.
29Nov2024

Modele de declaratii: afiliere si participare la control ANAF

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un model de declaratie de afiliere si participare control ANAF.
11Nov2024

Necesitatea actelor aditionale in contractele de intermediere imobiliara

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Nov 2024
Intrebare: O agentie imobiliara a incheiat contract de prestari servicii cu dezvoltatorul care detine un ansamblu de blocuri, implicit un numar de 100 apartamente.Pentru fiecare vanzare, agentia imobiliara va emite factura de comision catre dezvoltator cu comisionul agreat in contract. Pe factura este specificata adresa completa si numarul apartamentului.Va rog sa-mi spuneti daca este necesar ca pentru ...
02Nov2024

Model raport repartizare active

de Vera Constantin valabil la 02 Nov 2024
Intrebare: Societatea in cauza a depus la Registrul Comertului cererea pentru lichidarea societatii. Activele circulante, utilajele si instalatiile de lucru au fost valorificate, dar a ramas un imobil pe care asociatii doresc sa-l transfere in proprietatea lor. Pentru transcriere, am discutat cu un notar si trebuie sa intocmim un raport de repartizare.Datele imobilului:Valoare contabila:Teren: 40.000 ...
24Oct2024

Angajarea unui student part-time: obligatii privind adeverinta si contributiile sociale

de Liviu Sapunaru valabil la 24 Oct 2024
Intrebare: Doresc sa angajez part-time 4h/zi un student in varsta de 22 ani, pentru justificarea platii e nevoie sa aduca adeverinta de la facultate lunar? Contributiile le achit la nivel de norma intreaga sau part-time?
x