Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Incasarea unei facturi externe de la o persoana fizica

valabil la 25 Nov 2021
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Societatea are o creanta de incasat de la o persoana juridica (in urma unui export de marfa). Creanta respectiva este achitata de catre persoana fizica (administratorul PJ). Pe ordinul de plata este specificat documentul care trebuie incasat.

Se intocmesc documente suplimentare referitor la aceasta tranzactie? Exista vreo implicatie de orice natura de care trebuie sa avem cunostinta?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2222

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 nov 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134509 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Trezorerie

19Nov2024

Incasare facturi in numerar. Legea 70/2015

de Olguta Crevelescu valabil la 19 Nov 2024
Intrebare: O SRL factureaza catre alta SRL 6.500 lei. Poate incasa 5.000 lei prin casa si restul de 1.500 lei prin banca conform noilor schimbari legislative?
18Nov2024

Plafonul de casierie de 50.000 lei pentru societatile cu operatiuni in valuta conform Legii nr. 70/2015

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Nov 2024
Intrebare: Avem o societate de transport marfa care emite facturi atat in lei, cat si in euro si incaseaza o parte din facturi in numerar. Din punct de vedere contabil, are create atat casierie in lei, cat si in euro. Referitor la plafonul de casa de 50.000 lei, acesta trebuie sa fie indeplinit atat pe lei, cat si pe euro sau cumulat?
09Nov2024

Plata avansuri decontare. Plati fragmentate

de Vera Constantin valabil la 09 Nov 2024
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: s-a acordat in cursul lunii avans spre decontare catre un salariat, de cate 5.000 lei pe zi, in mai multe zile, cumuland un sold de 20.000 lei. La sfarsit de luna, salariatul face Decont de cheltuieli in valoare de 20.000 lei, pentru plati facturi si bonuri de valori sub 5.000 lei. Este in regula? Se considera acestea, plati fragmentate pentru o tranzactie ce depaseste ...
29Sep2024

Servicii de cazare facturate si incasate in euro

de Stan Cosmina valabil la 29 Sep 2024
Intrebare: O societate care are o pensiune si inchiriaza camere in regim hotelier.Poate factura si incasa o cazare unui client din UE sau non-UE persoana fizica sau juridica in valuta (usd sau euro)?
29Sep2024

Solutii pentru remedierea erorii legate de certificatul digital la depunerea documentelor la ANAF

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Sep 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea eroare la depunerea OPME: Fisierul depus nu este un document valid - Certificatul digital 2005062450018e3e483657eaff38793c folosit la semnarea fisierului nu are drept de depunere pentru CUI: 19302026.Mentionez ca am efectuat reinnoirea certificatului digital si am transmis documentul de confirmare pe site-ul ANAF.
06Sep2024

Primirea si completarea unui bilet la ordin in alb

de Liviu Sapunaru valabil la 06 Sep 2024
Intrebare: Un coleg din vanzari a adus la departamentul de contabilitate un bilet la ordin, doar cu semnatura clientului, urmand a fi completat cu informatiile necesare dupa emiterea facturii fiscale catre respectivul client si expedierea marfurilor. Este corect sa primim acest instrument, asa cum se utilizeaza termenul, in alb? De asemenea, este corect ca instrumentul sa fie completat de un coleg din ...
x