Inchidere solduri

1. Solduri de la furnizori care au fost achitati ramburs si administratorul nu mai are in posesie chitantele de la curieri. In situatia de fata, nu se pot solicita fise de la parteneri si nici duplicate dupa chitantele pierdute. Care este modalitatea cea mai corecta pentru stingerea acestor sume? Acestea fiind initial platite cash din banii administratorului, la momentul de fata nu se aflau bani nici in registrul de casa.
2. Solduri de la facturi de utilitati, platile la PayPoint pe care administratorul nu le mai are in posesie, insa pe facturi este stipulat sold anterior zero, insa in contabilitate se regasesc solduri anterioare.
3. Solduri de la furnizori diversi de marfa si prestari de servicii, si mai vechi de 3 ani si sub 3 ani, cu care nu se mai poate lua legatura in prezent pentru confirmari de solduri sau de la care nu s-a primit niciun raspuns pana in prezent, sau situatia in care a fost receptionata o fisa de la partener, insa chitantele nu se mai pot trimite.
4. Chitantele pentru contributiile lunare catre bugetul de stat nu au fost inregistrate, ele nu se mai regasesc nici fizic, au fost pierdute si astfel situatia din balanta nu coincide cu situatia din fisa simplificata oferita de ANAF, unde ele apar achitate si societatea nu are nicio datorie de plata.
In trecut am regasit in balanta faptul ca o parte din furnizori au fost inchisi prin inregistrarea 401 = 542. Care este modalitatea cea mai corecta pentru a ajunge la o evidenta contabila care sa reflecte realitatea in prezent in situatia de fata?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 apr 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!