Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere imobil primit in comodat.

valabil la 18 Oct 2024Conform legislatiei in vigoare!
Nicolae Liviu Raspuns oferit de
Nicolae Liviu

Economist

Intrebare: Sunt administratorul unei societati si am dat in chirie cu contract de comodat un spatiu societatii la care sunt administrator fara cuantum financiar. Societatea pe care o detin a dat spre inchiriere acest spatiu altei societati comerciale pentru care incareaza chirie conform contract. Poate fi interpretat ca si conflict de interese sau este corecta procedura?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: activitate intermediere imobiliare

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 oct 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133693 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Chirii

11Dec2024

Inchiriere tractor. Declaratia unica

de Vera Constantin valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: O societate comerciala inchiriaza un tractor de la o persoana fizica care nu are statut de PFA sai II. Intre SRL si persoana fizica se intocmeste un contract de inchiriere. SRL pentru respectivul contract are obligatia platii impozitului pe venit cu retinere la sursa? Care sunt taxele si impozitele pe care trebuie sa le plateasca persoana fizica pentru contractul de inchiriere, tractorul fiind ...
11Dec2024

Incetare contract de inchiriere

de Elena Garofil valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: Am incheiat un contract de inchiriere sediu social intre o persoana fizica si una juridica. Contractul este valabil pana in octombrie 2025, insa persoana fizica a decedat. Trebuie depus la ANAF vreo declaratie sau formular?
26Nov2024

Deschidere punct de lucru in apartament asociat

de Vera Constantin valabil la 26 Nov 2024
Intrebare: Persoana juridica: doresc sa deschid un punct de lucru. Firma are doar sediul social, stabilit printr-un contract de comodat. Pot sa inchei un contract de inchiriere intre mine, persoana fizica (proprietar al unui apartament), si societatea unde sunt asociat unic si administrator? Ia in calcul stabilirea unei chirii la o valoare corecta. Bineinteles, voi declara contractul la ANAF si voi plati ...
22Nov2024

Persoana fizica inchiriere catre persoana juridica

de Vera Constantin valabil la 22 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica (PF) are un contract de inchiriere cu o persoana juridica (PJ). PF nu a declarat in Declaratia Unica (DU) pe estimat pentru anul 2024 niciun contract de inchiriere, avand in vedere ca s-a modificat legislatia si obligatia retinerii la sursa revine PJ. Totusi, PJ nu a achitat chiria in anul 2024 (aflandu-se intr-o perioada de investitii, iar in contract exista o clauza care ...
19Nov2024

Reziliere contract de inchiriere. D100. D205

de Vera Constantin valabil la 19 Nov 2024
Intrebare: Am inchis un punct de lucru unde plateam chirie unei persoane fizice. De la Registrul Comertului, din cate am inteles, va veni solutia finala de inchidere a punctului de lucru in luna ianuarie sau februarie. Din data de 01.11.2024 nu mai platesc chirie.Trebuie sa anunt la ANAF? Doamna proprietara a facut rezilierea contractului si a anuntat la ANAF. Eu ce mai trebuie sa fac? In anul 2025 mai ...
19Nov2024

Chiria platita de o persoana juridica catre o persoana fizica. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 19 Nov 2024
Intrebare: O societate inchiriaza un spatiu de la o persoana fizica. Contractul este incheiat pe o perioada de 12 luni, incepand cu august 2024. Chiria lunara este de 650 euro (in contract nu se precizeaza daca aceasta suma este bruta sau neta). In contract este mentionat faptul ca lunile august si septembrie sunt scutite de la plata chiriei, cu conditia ca chiriasul sa realizeze investitii in valoare de ...
x