Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere imobil societate

valabil la 18 Dec 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu


Intrebare: O societate achizitioneaza un apartament in anul 2021 prin taxare inversa. Din anul 2024, administratorul declara ca utilizeaza imobilul in proportie de 50%. Se platesc utilitatile lunare in valoare de 447 + TVA si se hotaraste ca sa se factureze lunar 50% din chiria de piata si sa se refactureze utilitatile.

Ce valoare ar trebui facturata lunar pentru refacturarea utilitatilor pe numele administratorului si cum procedam cu cheltuielile de amortizare a imobilului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari corporale

17Dec2024

Incadrarea logo-urilor din aur personalizate ca mijloace fixe amortizabile

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza logo-uri din aur personalizate, in valoare de circa 5.000 lei/buc., logo-uri care simbolizeaza sigla societatii si sunt amplasate pe birourile conducerii societatii. Cum pot fi incadrate aceste logo-uri? Mijloace fixe? Amortizabile? Ce cod de clasificare ar trebui utilizat? Pot fi acordate ca bunuri de protocol?
11Dec2024

Investitie imobiliara. Cladire si teren

de Vera Constantin valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: In cazul in care s-a recunoscut o investitie imobiliara, astfel intrucat pentru imobilul respectiv s-a incheiat inca din perioada constructiei un contract de inchiriere, intrebarea mea este daca si terenul trebuie recunoscut tot in contul 215. Terenul a fost achizitionat in prima faza si apoi s-a edificat o cladire.
11Dec2024

Investitie imobiliara

de Vera Constantin valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: In cazul in care societatea a contractat servicii de constructii pentru edificarea unui imobil, lucrariile de constructii s-au finalizat, doar ca imobilul finalizat va fi inchiriat unui tert. La finalizarea lucrarilor de constructii am facut nota contabila 215 = 331.Nota contabila este corecta? Investitia imobiliara trebuie prinsa in planul de amortizare?
06Dec2024

Tratamentul contabil si fiscal al achizitiei si vanzarii unui loc de parcare

de Liviu Sapunaru valabil la 06 Dec 2024
Intrebare: O societate platitoare de TVA achizitioneaza un loc de parcare, plus terenul aferent. Se factureaza cu taxare inversa. 1. In ce cont de imobilizari se inregistreaza locul de parcare? 2. La o eventuala vanzare a locului de parcare, se va emite factura cu taxare inversa? 3. Societatea notariala unde s-a incheiat contractul de vanzare-cumparare emite factura pentru onorariul notarial, dar nu ...
01Dec2024

Cresterea duratei de amortizare. Tratament contabil si fiscal

de Ela Dumitra valabil la 01 Dec 2024
Intrebare: Pentru unul dintre echipamentele companiei se doreste prelungirea duratei de amortizare, avand in vedere ca, in urma unor reparatii, valoarea acestuia a crescut semnificativ. 1. Este posibila aceasta modificare doar pentru un singur echipament? Care este procedura si ce documente trebuie intocmite? De asemenea, care este tratamentul fiscal si contabil al amortizarii in acest caz?
26Nov2024

Ajustare TVA investitie spatiu inchiriat

de Gina Popescu valabil la 26 Nov 2024
Intrebare: Pana la data de 1 septembrie am stat in chirie intr-o cladire care a apartinut primariei. In urma cu 2 ani, cand ne-am mutat aici, a fost necesar sa inlocuim niste usi automate tip rulou, in valoare de aproximativ 13.000 lei fara TVA. La momentul respectiv, am dedus TVA integral si am considerat cheltuiala integral deductibila la impozitul pe profit. Am inregistrat suma ca imobilizare corporala ...
x