Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere spatii cazare angajati. Declarare puncte de lucru

valabil la 07 Apr 2022
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate comerciala a inchiriat mai multe spatii (locuinte) de la persoane fizice pentru cazarea angajatilor in cazul in care se deplaseaza de la un punct de lucru la altul (societatea detine puncte de lucru in mai multe localitati din tara).

Aceste spatii detinute cu chirie trebuie declarate ca puncte de lucru (sedii secundare)?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: facilitati salarii domeniul constructii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 apr 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133721 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

14Nov2024

Registrul unic de control. Modificare sediu social si sedii puncte de lucru

de Constanta Popa valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti cu privire la Registrul Unic de Control. Daca societatea a avut sediul social in Bucuresti, sectorul 5, apoi s-a mutat in Ilfov Voluntari, iar dupa cativa ani si-a mutat din nou sediul in Bucuresti, de data aceasta in sectorul 1, la fiecare mutare trebuia sa achizitioneze un nou Registru Unic de Control sau este in regula daca pastreaza acelasi Registru Unic de Control ...
01Sep2024

ONG. Activitati economice

de Vera Constantin valabil la 01 Sep 2024
Intrebare: 1. O ONG (asociatie) care are ca scop oferirea de servicii de recuperare/reabilitare pentru copii cu dizabilitati neuromotorii cum poate intreprinde o activitate economica completa? Ce criterii trebuie indeplinite? Sunt necesare si alte autorizatii/atestate/acreditari?2. In aceasta forma, cum este tinuta evidenta beneficiarilor? Se intocmeste dosar? Ex: documente personale, medicale, ...
23Aug2024

Plafoane casierie. Societate cu mai multe puncte de lucru

de Olguta Crevelescu valabil la 23 Aug 2024
Intrebare: In cazul unei societati care opereaza cu mai multe case de marcat, casierii si puncte de lucru, plafonul de 50.000 de lei se aplica cumulat pentru toate punctele de lucru si casieriile societatii ori separat pentru fiecare punct de lucru sau casa de marcat? Care este cadrul legislativ care reglementeaza?
17Aug2024

Inchirierea de spatii de cazare in sistem AIRBNB

de Vera Constantin valabil la 17 Aug 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe venit doreste sa inchirieze in regim Airbnb un imobil. Achizitia imobilului a fost facuta de catre administratorul societatii in nume propriu. Ce act sau procedura se poate efectua pentru ca societatea sa beneficieze de acel imobil? Care sunt taxele si implicatiile fiscale pentru inchirierea in sistem Airbnb? Care sunt taxele si implicatiile ...
04Iul2024

Impozit retinut pentru venituri din Moldova. Credit fiscal extern

de Ionut Jinga valabil la 04 Iul 2024
Intrebare: O societate comerciala din Romania presteaza un serviciu catre o societate din Republica Moldova. Se deplaseaza fizic la fata locului - efectueaza serviciu contractat si apoi factureaza. Intre cele 2 parti exista contract. Societatea din Romania scoate de la ANAF si trimite clientului din MD certificatul de rezidenta fiscala in Romania - tocmai pentru evitarea dublei impuneri. la termenul ...
30Mai2024

Declarare punct de lucru

de Mihaela Corneanu valabil la 30 Mai 2024
Intrebare: In 2021 societatea a deschis un punct de lucru in baza unui contract de inchiriere declarat la ONRC pentru care a obtinut RUC, dar nu a depus D061 in 2021. In 2024 se intocmeste AA de prelungire a contractului de inchiriere, se depun documentele la ONRC si se obtine rezolutia, se intocmeste si se depune D700, dar raspunsul primit din partea ANAF este: "Prin prezenta va informam ca formularul ...
x