Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inlocuire produse in garantie

valabil la 23 Mar 2021
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Un SRL a vandut un bun ca si marfa catre un client pentru care a oferit garantie 3 ani, iar clientul a vandut mai departe bunul respectiv tot ca marfa. Dupa 2 ani de utilizare, clientul 2 (final) constata ca bunul aflat inca in perioada de garantie nu mai functioneaza in parametrii normali si doreste schimbarea acestuia cu altul nou de catre funizor.

Poate furnizorul 1, cel care a oferit si garantia produsului, sa ii dea un produs nou in locul celui vechi direct clientului 2, desi el a facut tranzactia initiala cu clientul 1? Ce documente ar trebui intocmite in cazul acestei tranzactii? Daca nu se poate realiza direct o tranzactie intre furnizorul 1 si clientul 2, care este solutia corecta? Care este baza legala?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4791

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 mar 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133693 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

18Dec2024

Completarea registrului-inventar pentru anul 2024 in cazul inventarierii efectuate pe parcursul anului

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Va rog sa ma informati cu ce date se completeaza registrul de inventar pentru anul 2024.In acest an, firma a efectuat inventarul anual la data de 31.10.2024.Perioada inventarului a fost intre 01.11.2024 si 27.11.2024.Raportul final al inventarului a fost intocmit pe 28.11.2024.Trebuie sa inteleg ca in registrul de inventar se completeaza datele din 31.12.2024, indiferent de faptul ca ...
10Dec2024

Responsabilitatea arhivarii documentelor electronice si furnizarea acestora in cazul unui control fiscal

de Liviu Sapunaru valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Noi, ca societate de turism turoperatoare organizatoare, avem incheiate contracte cu agentiile de turism detailliste in format PDF, semnate digital de ambele parti. Contabilitatea are un fisier Excel in care sunt trecute toate numerele de contracte cu toti partenerii-clienti si furnizori, fie ca sunt semnate olograf sau digital.Este obligat prin lege departamentul financiar sa arhiveze ...
07Dec2024

Restituire bani pentru produse returnate

de Vera Constantin valabil la 07 Dec 2024
Intrebare: Zilnic vindem produse catre persoane juridice cash, care vin dupa aceea si restituie produsele din diferite motive. Banii ii doresc restituiti tot cash din magazin. Pa baza carui document contabil le putem face aceasta restituire, pe baza unei dispozitii de plata pe numele persoanei juridice si semneaza de primire persoana fizica respectiva sau ei trebuie sa ne taie chitanta pentru suma primita ...
01Dec2024

Achizitie vouchere pentru activitati de marketing

de Vera Constantin valabil la 01 Dec 2024
Intrebare: Societatea incheie un parteneriat cu un hypermarket. Noi le prestam un anumit serviciu, le emitem factura, iar in contraprestatie, ei ne factureaza vouchere de o anumita valoare. Pentru aceste vouchere, primim din partea hypermarketului elemente de identificare (serie, numar, etc.) pe care le imprimam pe suport de hartie. Aceste vouchere le oferim persoanelor care achizitioneaza un anumit ...
27Nov2024

Lista documente pentru control

de Vera Constantin valabil la 27 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o lista de documente si autorizatii pe care trebuie sa le aiba un hotel (cu restaurant) in cazul unor controale.
21Nov2024

Cadou primit pe societate. Masina de gaurit

de Vera Constantin valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Societatea a primit un cadou in urma participarii la o campanie. Este vorba de o masina de gaurit. Am primit un proces verbal de predare cadou. Care este monografia contabila?
x