Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inregistrare piese de schimb in perioada de garantie

valabil la 19 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu


Intrebare: Societatea noastra se ocupa cu reparatia centralelor termice. Aceasta primeste de la furnizor piesa pe care o inlocuieste la clientul final in interiorul perioadei de garantie. Furnizorul trimite pentru aceste piese facturi cu valoarea 0.Cum inregistram aceste facturi cu valoare 0?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 4322

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133693 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

04Nov2024

Obligatiile comerciantilor in sistemul de garantie-returnare (SGR) conform HG nr. 1074/2021

de Liviu Sapunaru valabil la 04 Nov 2024
Intrebare: Societatea are ca obiect de activitate comert cu amanuntul. Primeste zilnic 10-15 sticle, are cont de comerciant in platforma SGR.Trebuie sa depuna lunar acea declaratie, nefiind producator?
04Dec2023

Piese pentru reparatii. Documente justificative

de Constanta Popa valabil la 04 Dec 2023
Intrebare: Angajatii de la departamentul de service iau diverse piese din stocul de marfuri si le tin in masina (companiei) in eventualitatea folosirii in diverse situatii legate de service.Cu ce documente se scot din magazie? Pentru piesele/materialele care le vor consuma in procesul de service se poate intocmi bon de consum si trece pe cheltuiala. Dar pentru celelalte?
23Oct2021

Raportare in Sumal. Achizitie cherestea

de Vera Constantin valabil la 23 Oct 2021
Intrebare: Am facut o achizitie de cherestea de la o firma de bricolaj. Cheresteaua este insotita de un "Aviz de insotire material lemnos" prin care inteleg ca a fost declarata livrarea in Sumal. Total achizitii 0.3 mc.Cheresteaua va fi utilizata de catre societatea nostra pentru fabricarea unor ladite, care vor fi folosite intern pentru depozitarea unor piese de schimb. Societatea nostra are ca obiect ...
23Mar2021

Inlocuire produse in garantie

de Olguta Crevelescu valabil la 23 Mar 2021
Intrebare: Un SRL a vandut un bun ca si marfa catre un client pentru care a oferit garantie 3 ani, iar clientul a vandut mai departe bunul respectiv tot ca marfa. Dupa 2 ani de utilizare, clientul 2 (final) constata ca bunul aflat inca in perioada de garantie nu mai functioneaza in parametrii normali si doreste schimbarea acestuia cu altul nou de catre funizor.Poate furnizorul 1, cel care a oferit si ...
02Feb2021

Achizitie piese de la persoana fizica

de Anca Ivanov valabil la 02 Feb 2021
Intrebare: De ce acte am nevoie daca voi cumpara doua piese de schimb de la o persoana fizica? Este vorba de un filtru de particule si o toba de esapament pentru o masina a firmei. Masina noastra este veche si nu dorim sa cumparam piese noi, ne-ar costa 14.000 lei (oferta mercedes), iar piesele vechi ne costa 3.000 lei. Am nevoie de contract vanzare cumparare, borderou de achizitii 14-4-13 si declaratie ca ...
08Feb2020

Vanzare produse cu amananuntul si incasare la termen

de Olguta Crevelescu valabil la 08 Feb 2020
Intrebare: Un magazin de piese auto cu activitate de comert cu amanuntul vinde marfa la persoane fizice si juridice. Are cazuri in care vinde la persoane fizice cu plata la termen. La data scadentei, persoana fizica achita factura, iar firma emite chitanta. Este corecta aceasta procedura de incasare avand in vedere ca magazinul are casa de marcat? Fiind magazin cu amanuntul are voie sa vanda cu plata la ...
x