Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Inventariere anuala

valabil la 21 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: Conform legii, inventarierea stocurilor este obligatoriu de efectuat cel putin o data pe an. Se considera insa legal indeplinite prevederile legale daca, pe parcursul anului, se efectueaza inventarieri periodice care cuprind, pe rand, toate referintele de articole? De exemplu, in fiecare saptamana se decide sa se efectueze inventarierea a 30 de articole, astfel incat, pe tot parcursul anului, sa fie cuprinse toate articolele din gestiune. Daca da, ce documente se intocmesc in acest sens? Ma refer la decizia de inventar, procesul-verbal de inventar etc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2221

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135294 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

11Ian2025

Inventariere. Tratament contabil si fiscal fiscal plusuri si minusuri constatate

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 11 Ian 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta legata de rezultatele inventarierii de la sfarsitul anului. In urma inventarierii de la sfarsitul anului, s-a constatat un plus de 7.000 lei si un minus de 10.000 lei la materii prime. Gestionarul declara ca aceste plusuri si minusuri provin din inregistrarea eronata a iesirilor de materii prime din magazie. Cu alte cuvinte, din uitare, nu se inregistreaza ...
23Dec2024

Compensarea diferentelor la inventar intre sortimente similare: cazul motorinei 51 si 55

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Dec 2024
Intrebare: Avem 4 rezervoare cu combustibil, astfel: 1. benzina 98 2. benzina 95 3. motorina 55 4. motorina 51. La inventar au rezultat urmatoarele plusuri si minusuri: - benzina 98 = plus 500 litri - benzina 95 = plus 200 litri - motorina 55 = minus 1.000 litri - motorina 51 = plus 2.000 litri. Putem compensa cantitatile de motorina intre ele, astfel incat sa achitam accize pentru ...
20Dec2024

Tratamentul contabil-fiscal al pierderilor de bunuri si ambalaje cauzate de calamitati

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: In urma inundatiilor de la Galati din anul 2024, clientii societatii X au suferit pierderi de bunuri si ambalaje returnabile care circula in sistem de garantie. Clientii societatii X au emis PV-uri cu valoarea pierderilor pentru bunuri (achizitionate cu factura de la societatea X) si ambalaje returnabile, solicitand stergerea acestora din gestiunea lor.1. Care este procedura si documentatia de ...
17Dec2024

Inventariere. Modele documente si procedura

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: In vederea efectuarii inventarului, avem rugamintea sa ne ajutati concret cu: 1. Modele de documente pentru toate documentele necesare realizarii inventarului, inclusiv pentru casarea obiectelor de inventar si mijloace fixe. 2. Ce documente trebuie intocmite la casarea obiectelor de inventar in privinta TVA, daca obiectele de inventar se vor preda unei societati de preluare deseuri si fier ...
28Nov2024

Tratamentul fiscal al materialelor de constructie expirate utilizate in cadrul activitatii economice

de Liviu Sapunaru valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: O societate platitoare de TVA poate utiliza materiale de constructie expirate (cum ar fi cimentul sau vopseaua) pe terenul propriu, de exemplu, pentru umplerea gropilor sau alte scopuri similare? Ce documente trebuie completate in cadrul utilizarii acestora? Cum influenteaza aceasta utilizare TVA? Cum influenteaza profitul?
31Oct2024

Realizarea inventarierii in farmacii fara intreruperea activitatii

de Liviu Sapunaru valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: Suntem un lant de patru farmacii, iar administratorul societatii ar dori sa facem inventarierea fara sa mai inchidem farmacia, motivand ca asa fac si marile magazine de tip Carrefour sau Mega. Exista vreo solutie legala in acest caz? Anul acesta s-a facut inventarierea pe rand la doua dintre farmacii, care au fost inchise cate doua zile, iar pentru celelalte doua ar dori sa nu le mai inchida, ...
x