Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Inventariere obiecte de inventar

valabil la 03 Sep 2019
Marilena Radulescu Raspuns oferit de
Marilena Radulescu

Economist si expert contabil

Intrebare: Care este formularul de lista de inventariere folosit pentru inventarierea obiectelor de inventar? Cum se completeaza acesta?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 sep 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 136858 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

18Feb2025

Sistemul EMCS. Corectare erori de raportare

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 18 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra a efectuat o livrare comunitara a 2 produse catre un client din Germania. Sunt produse care contin alcool. Noi suntem inregistrati in EMCS, iar clientul este, de asemenea, inregistrat in EMCS. Clientul respectiv a returnat produsele respective. Termenul de nereceptionare de la client a fost depasit (intelegem ca in 3 zile trebuie facut refuzul receptiei si returul prin EMCS). ...
14Feb2025

Detectiv particular. Declaratia unica si alte obligatii in 2025

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: Un cabinet individual de detectiv particular este infiintat in februarie 2025. Persoana care a infiintat cabinetul este pensionar.Ce obligatii declarative am?
12Feb2025

Contract de prestari servicii. Anexa la factura

de Elena Garofil valabil la 12 Feb 2025
Intrebare: Primesc lunar o factura de prestari servicii cu specificatia Prestari servicii conform contractului nr. ... din data..., pentru care exista un contract in care este definit un numar minim de operatiuni care trebuie intreprinse pentru a se factura o anumita valoare.Pentru aceasta factura trebuie sa existe anexa din partea furnizorului? Sau este in regula doar contractul?Care ar fi ...
15Feb2025

Utilizarea semnaturii electronice simple Docusign pentru semnarea documentelor interne

de Carmen Adomnoaei valabil la 15 Feb 2025
Intrebare: Se pot semna de catre persoanele delegate din societate cu semnatura electronica de tip Docusign (aceasta nu este asimilata unei semnaturi calificate) decizii interne si procese verbale de distrugere deseuri? Aceste deseuri sunt distruse ulterior intr-un mediu organizat, in prezenta autoritatilor. Ce valoare ar avea aceste documente interne semnate prin Docusign in eventualitatea unui control ...
07Feb2025

Factura pentru prestari servicii de transport. Beneficiar din UE

de Elena Garofil valabil la 07 Feb 2025
Intrebare: Colaborez cu o firma de transport care efectueaza transport intern si in UE. Pana acum, pentru transporturile efectuate conform CMR, se intocmea factura si se transmitea factura partenerului din UE. Partenerul s-a schimbat si a comunicat ca plata o face pe baza CMR-ului si ca nu are nevoie de factura de la firma din Romania care efectueaza transportul. Firma pentru care se face transportul ...
03Feb2025

Achizitia de bunuri de la persoane fizice: Documente necesare, implicatii fiscale si stabilirea pretului

de Liviu Sapunaru valabil la 03 Feb 2025
Intrebare: Este posibil ca firma sa cumpere de la o persoana fizica mobilier pentru birou, precum si aparatura electronica, cum ar fi imprimante, calculatoare etc.?Ce documente trebuie intocmite pentru o astfel de tranzactie si cum se stabileste pretul, avand in vedere ca bunurile respective sunt in proprietatea persoanei fizice?
x