Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 11 Martie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Investitii spatiu inchiriat

valabil la 01 Iul 2024
Elena Popescu Raspuns oferit de
Elena Popescu

Expert Contabil si Consultant Fiscal

Intrebare: Va rog sa ma sprijiniti cu o sugestie legata de amortizarea cheltuielilor provenite in urma mutarii sediului social al firmei. De curand ne-am mutat intr-o alta locatie; timp de o luna am mutat toata aparatura, birourile etc. am reamenajat noul sediu etc. Problema este ca toata cheltuiala cu aceasta mutare se ridica la o suma destul de mare. Precizez ca suntem in chirie si nu este sediul nostru.

Am putea sa inregistram aceste cheltuieli pe un cont contabil (la fel ca o imobilizare), cheltuieli pe care dorim sa le amortizam in doi ani sau pe perioada contractului de inchiriere? Ma puteti ajuta cu o sugestie si o monografie contabila pentru aceasta inregistrare? Mentionez ca se va intocmi o decizie din partea administratorului referitoare la amortizarea pe o perioada a tuturor cheltuielilor legate de aceasta mutare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 2312 PRELUCRAREA STICLEI

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iul 2024.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Beneficiaza de oferta noastra speciala
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Asociere

28Feb2025

Tratamentul contabil si fiscal al unei colaborari intre doua societati

de Liviu Sapunaru valabil la 28 Feb 2025
Intrebare: Societatea A si B au un contract de prestari servicii. Societatea A se afla in asociere cu firma B in procente egale de 50-50%. Beneficiarul doreste o singura factura, care este intocmita de societatea A. Societatea B factureaza catre societatea A. Va rog sa-mi spuneti daca, in acest caz, societatea A face corectii de rulaj pentru contul 628 si contul 704. Societatea A raporteaza veniturile si ...
25Feb2025

Asociere in participatiune. Societati cu profil medical

de Vera Constantin valabil la 25 Feb 2025
Intrebare: Intrebarea se refera la cash-ul dintr-o asociere in participatiune: asociatul A aduce ca aport un echipament, iar asociatul B detine o clinica medicala si pune la dispozitia firmei spatiul gratuit pentru generarea de venituri. A 30%, B 70%. Daca firma B incaseaza 1.000 lei, cheltuiala cu amortizarea echipamentului este de 200 lei, transmisa in decontul de asociere de catre firma A, profitul ...
21Feb2025

TVA. Inchirierea bunurilor imobile. Grupul fiscal. Conditii de constituire. Asociere in participatie

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 21 Feb 2025
Intrebare: Avem doua societati platitoare de impozit pe profit, avand ca obiect de activitate conform codului CAEN 8622, activitate de asistenta medicala specializata, astfel:- O policlinica denumita X, avand ca asociati 3 persoane fizice romani, astfel: A - 52% parti sociale, B - 24% parti sociale, C - 24% parti sociale.- Un spital, societatea Y, care are ca asociati pe cele doua persoane fizice B si C ...
18Feb2025

Facturare intre membrii asocierii in participatiune

de Vera Constantin valabil la 18 Feb 2025
Intrebare: In baza unui contract de asociere in participatiune pentru o plaja, primesc de la coparticipantul principal al asocierii o factura fiscala "cf ctr asociere", cu valoarea corespunzatoare impartita intre baza impozabila si TVA. Cat de corecta este intocmirea acestei facturi si care ar fi monografia contabila in acest sens, avand in vedere ca eu nu sunt platitor de TVA, dar daca as fi, as avea ...
17Feb2025

Contract de asociere

de Dana Hristu valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: O SRL platitoare de impozit pe profit are un contract de asociere in participatiune cu o unitate administrativ-teritoriala. SRL asociata prim calculeaza impozitul pe intreaga activitate si il plateste. La sfarsitul anului, se intocmeste decontul de asociere, se transfera veniturile si cheltuielile catre unitatea administrativ-teritoriala si i se plateste diferenta de profit care reiese din ...
13Feb2025

Achizitie parti sociale. Monografie contabila

de Stan Cosmina valabil la 13 Feb 2025
Intrebare: Se hotaraste ca societatea A sa ia un credit de 4.750 mii lei pentru a achita cateva parti sociale in societatea B, parti sociale in cuantum de 1.067 parti sociale (1.067 lei) cu un procent in valoare procentuala de 50,7612% detinut de A in B.Societatea A a achitat catre persoana fizica care iese din B suma de 4.750 mii lei. Pe langa contabilizarea creditului luat in A, cum inregistrez plata de ...
x