Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Investitii spatiu inchiriat. Tratament contabil si fiscal

valabil la 06 Mai 2022
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O SRL A inchiriaza un showroom intr-o cladire de birouri nou construita, in care va prezenta mobilier. Cu ocazia amenajarii spatiului plateste direct catre furnizori (nu catre constructorul care detine cladirea) achizitia si montarea de instalatii de climatizare, sisteme de iluminare, de instalatii sanitare.

Acestea vor ramane in showroom la incheierea contractului de inchiriere, deoarece nu vor putea fi folosite in alta parte, ele facand acum parte integranta din spatiul inchiriat. Sumele nu se vor recupera din chiria platita catre detinatorul cladirii.

Cum se contabilizeaza corect aceste achizitii? Deocamdata ele au fost inregistrate ca si imobilizari corporale in curs de executie la SRL A.

Se vor putea amortiza? Ce acte justificative ar fi necesare pentru inregistrarile contabile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 mai 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Asociere

20Dec2024

Asociere in participatiune intre o PFA si o persoana fizica

de Radu Otilia valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: O PFA din Romania detine, in baza unui contract de comodat, cateva spatii de inchiriere in regim turistic. Aceasta PFA doreste sa incheie un contract de asociere in participatiune cu o persoana fizica. In acest sens, PFA-ul pune la dispozitia persoanei fizice spatiile de inchiriat, dotate cu tot ce este necesar pentru inchiriere, iar persoana fizica se ocupa de inchirierea spatiilor respective in ...
05Dec2024

Asociere cu expert contabil. Prestari servicii de contabilitate

de Vera Constantin valabil la 05 Dec 2024
Intrebare: Suntem o firma care presteaza servicii de mentenanta pentru echipamente industriale, service pentru camioane si vanzare de consumabile industriale.Ne intereseaza sa aflam daca, in cazul in care incheiem un contract de asociere cu un expert contabil sau il angajam, putem oferi servicii de contabilitate si resurse umane catre alte persoane juridice?
04Dec2024

Asociere in participatiune activitati de catering

de Vera Constantin valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: Avem un contract de asociere in participatiune intre M-SRL si S-Cantina Liceului. M-SRL este asociat administrator, iar S-Liceul este asociat participant. M-SRL se obliga, conform contractului, sa asigure 3.000 de portii de mancare pentru elevii liceului, dar poate desfasura si activitati de catering pentru terti.Valoarea asocierii este de 7.000 lei, respectiv 3.000 de portii pentru elevii ...
09Nov2024

Contract de asociere pentru dezvoltare imobiliara, construire si partaj al unui bloc rezidential intre doua societati

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Nov 2024
Intrebare: Exista incheiat un contract de asociere pentru construirea unui bloc, intre 2 societati platitoare de TVA. Asociatul prim vine in asociere cu 70% din teren, iar aportul acestuia va fi de 70% din totalul necesar implementarii proiectului. Asociatul secund vine in asociere cu 30% din teren, iar aportul acestuia va fi de 30% din totalul necesar implementarii proiectului. Conform hotararii ...
18Oct2024

Tratarea contabila si fiscala a refacturarii bunurilor, amortizarii si deductibilitatii cheltuielilor in contextul fuziunii

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra (IY SRL) va deveni asociat 100% la o alta societate din Romania (P SRL), iar peste 9 luni vom fuziona. Modificarea va fi facuta si la Registrul Comertului, fiind mentionata si in Certificatul Constatator ca suntem asociati 100%.1. Pana la fuziune, P SRL va face productie si ne va factura noua pentru prestari de servicii, iar noi vom refactura catre unicul nostru client din ...
18Oct2024

Tratamentul fiscal si contabil al unui contract de participare fara impartirea veniturilor si cheltuielilor

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Avem un contract de participatiune intre firma noastra, SRL - platitoare de TVA si impozit pe profit si o persoana fizica, ce aduce ca aport in asociere un teren pe care urmeaza sa se realizeze un imobil de tip duplex. In contractul de asociere autentificat la notar nu este prevazuta vreo cota parte de repartizat ca si cheltuieli sau venituri, ci doar faptul ca persoanei fizice ii revine o ...
x