Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Justificare prestare servicii de transport cu scrisoare CMR

valabil la 06 Nov 2023
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Compania organizeaza transportul pentru produsele finite fabricate. Pentru ca serviciul de transport sa fie recunoscut ca efectuat, firma de transport trebuie sa trimita catre companie CMR-ul, in original, cu toate cele trei semnaturi si stampile (ale expeditorului, ale transportatorului si ale destinatarului).

Deoarece exista din ce in ce mai multe cazuri de intarziere a prezentarii CMR-ului in original, cu toate semnaturile/stampilele (de ex. avem factura de transport din luna Ianuarie 2023, pentru care CMR-ul a ajuns in luna Octombrie 2023) si astfel se face plata catre firma de transport cu intarziere, va rugam sa ne ajutati cu un raspuns cu privire la:

1. Posibilitatea primirii CMR-ului in original:

a) doar cu semnaturi sau doar cu stampile;

b) fara una dintre semnaturi.

2. Trimiterea/primirea CMR-ului pe cale electronica, scanat:

a) doar cu semnaturi sau doar cu stampile;

b) fara una dintre semnaturi.

Care pot fi implicatiile contabile si fiscale:

- se poate plati serviciul fara acest document complet sau original?

- se poate deduce cheltuiala?

- se poate deduce TVA, in cazul in care este aplicata?

- se poate considera ca se poate stabili originalitatea si trasabilitatea documentului?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2410

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 nov 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133693 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

20Dec2024

Pizzerie. Acordare discounturi la comenzi

de Vera Constantin valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: O societate comerciala producatoare de pizza face frecvent promotii si acorda discounturi pentru comenzi de valoare mai mare. De exemplu, la achizitionarea a patru pizza, clientul primeste una gratuit. Cum scadem din gestiune a cincea pizza oferita gratuit? Cum o scadem la casa de marcat? Cheltuiala si TVA aferenta materiilor prime sunt deductibile?As dori sa aflu mai multe despre oferirea de ...
20Dec2024

Inventarierea si casarea echipamentelor de protectie uzate: proceduri contabile si tratamentul TVA

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: 1. Inventarierea anuala urmeaza sa fie realizata de administrator (nu avem personal calificat tehnic si economic, fiind o societate mica). Cum este corect sa procedam in cazul obiectelor de inventar in uz (echipamente de lucru, echipamente de protectie) care sunt date in folosinta salariatilor care vor fi in concediu la data de 31 decembrie? Este corect daca includem in decizia de inventariere ...
07Dec2024

Deductibilitate cheltuieli cu serviciile prestate

de Elena Popescu valabil la 07 Dec 2024
Intrebare: Societatea inchie contract de prestari servicii in vederea organizarii unui eveniment stiintific. Serviciile aferente sunt pregatirea unui material stiintific din partea prestatorului si sustinerea prezentarii in cadrul evenimentului. Prestatorul emite factura fiscala conform contract. Pentru deducerea cheltuielii, este necesar intocmirea unui proces verbal de receptie al serviciilor?
01Dec2024

Achizitie vouchere pentru activitati de marketing

de Vera Constantin valabil la 01 Dec 2024
Intrebare: Societatea incheie un parteneriat cu un hypermarket. Noi le prestam un anumit serviciu, le emitem factura, iar in contraprestatie, ei ne factureaza vouchere de o anumita valoare. Pentru aceste vouchere, primim din partea hypermarketului elemente de identificare (serie, numar, etc.) pe care le imprimam pe suport de hartie. Aceste vouchere le oferim persoanelor care achizitioneaza un anumit ...
25Nov2024

Inchiriere autoturism catre beneficiar din Republica Moldova

de Vera Constantin valabil la 25 Nov 2024
Intrebare: O societate comerciala da spre folosinta in comodat un autoturism catre o firma din Republica Moldova.Ce proceduri trebuie indeplinite in acest sens?
21Nov2024

Valoarea transportului suportat de angajator

de Liviu Sapunaru valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Firma X suporta contravaloarea transportului aferent angajatilor si, conform ultimelor modificari, acesta trebuie declarat in declaratia D112 la venituri neimpozabile, pe randul 8.4 Venituri neimpozabile. Valoarea declarata pentru fiecare angajat trebuie sa fie suma de pe factura cu sau fara TVA?
x