Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Majorare capital prin aport in natura. Implicatii fiscale

valabil la 28 Iul 2017
S.M. Armaselu Raspuns oferit de
S.M. Armaselu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Cum procedeaza o societate care doreste sa participe la majorarea capitalului social unei alte societati afiliate prin aport in natura cu un teren agricol detinut? Cum se face trecerea din gestiunea firmei X in gestiunea firmei Y si care sunt implicatiile fiscale?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 iul 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134529 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

14Ian2025

Expirare sediu social. Notificare ANAF declarare inactiv

de Elena Garofil valabil la 14 Ian 2025
Intrebare: Daca o societate comerciala primeste o notificare de la ANAF privind indeplinirea conditiilor pentru declararea ca inactiva potrivit Legii 207 din 2015, de unde sa stiu despre ce este vorba, deoarece toate declaratiile sunt depuse la timp si toate contributiile sunt achitate la zi? Sediul societatii a expirat la data de 29.12.2024, dar s-a depus dosarul la ONRC pentru prelungire, insa inca nu am ...
10Ian2025

Cumparare teren si cladire. Factura

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 10 Ian 2025
Intrebare: Daca o societate comerciala platitoare de TVA cumpara un teren cu cladire de la o alta persoana juridica, tot platitoare de TVA, prin notariat, pe baza unui contract de vanzare-cumparare, vanzatorul are obligatia sa emita factura? Sau se poate transfera dreptul de proprietate pe baza contractului de vanzare-cumparare? Care este procedura corecta?
10Ian2025

Reguli de politica salariala aplicabile in anul 2025

de Dani Cucu valabil la 10 Ian 2025
Intrebare: 1. Este vorba despre o companie detinuta 100% de stat, organizata ca regie autonoma - SRL, cu capital integral de stat. 2. Conform statutului, societatea are ca scop asigurarea serviciilor specifice activitatii de construire, modernizare, exploatare, intretinere si administrare a strazilor, drumurilor, podurilor, viaductelor etc., apartinand domeniului public si privat al judetului Harghita. ...
09Dec2024

Implicatii ale raportarii privind sustenabilitatea

de Justinian Cucu valabil la 09 Dec 2024
Intrebare: Ma numesc I. S. si lucrez in cadrul SC Ducati ENERGIA SA. 1. In prezent, exista numeroase idei inovatoare de business-uri sustenabile. Totusi, si firmele care activeaza de mai mult timp pe piata pot adopta diverse masuri pentru a deveni mai responsabile fata de mediul inconjurator si comunitatea pe care o deservesc. Ce inseamna, de fapt, sustenabilitatea unei afaceri si cum poate fi aceasta ...
14Nov2024

Registrul unic de control. Modificare sediu social si sedii puncte de lucru

de Constanta Popa valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti cu privire la Registrul Unic de Control. Daca societatea a avut sediul social in Bucuresti, sectorul 5, apoi s-a mutat in Ilfov Voluntari, iar dupa cativa ani si-a mutat din nou sediul in Bucuresti, de data aceasta in sectorul 1, la fiecare mutare trebuia sa achizitioneze un nou Registru Unic de Control sau este in regula daca pastreaza acelasi Registru Unic de Control ...
06Oct2024

F7000 - Obligatie de raportare

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 06 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra ca broker de inchirieri auto care ofera practic servicii de promovare pentru firmele de inchirieri auto si incaseaza un comision din tranzactii este nevoie sa completam declaratia de platforme si anume F7000?
x