Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Marfuri importate. Declarare ambalaje de plastic si lemn

valabil la 07 Feb 2021
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Persoana juridica romana platitoare de impozit pe profit si inregistrata in scopuri de tva, achizitioneaza materiale plastice si produse derivate de pe piata interna, din spatiul UE si non UE in scopul revanzarii catre clienti interni si externi (UE si non UE). Produsele achizitionate sunt livrate direct clientilor, fara a fi depozitate de catre societatea noastra (conditie de livrare DAP convenita cu clientul final). Facturile de achizitie prezinta informatii referitoare la ambalajele de natura paletilor de lemn si saci plastic (buc + kg).

Ce obligatii declarative si de plata trebuie sa indeplineasca societatea noastra din punct de vedere al autoritatii de mediu? Care este procedura de autorizare, declarare si plata pentru ambalajele prezentate in facturile de achizitie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 feb 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133723 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe locale

20Dec2024

Taxa de lux. Achizitie autoturism cu deductibilitate tva 50%

de Vera Constantin valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: In contabilitate, autoturismul a fost inregistrat la valoarea din factura de achizitie, la care s-a adaugat 50% din valoarea TVA, in contul D216. Ce valoare se declara: cea din factura de achizitie sau cea inregistrata in contabilitate? De exemplu: valoarea autoturismului pe factura este 350.000 lei, autoturismul fiind cumparat din UE cu taxare inversa. In contabilitate, la valoarea ...
23Nov2024

Impozit special. Bunurile imobile si mobile de valoare mare. Formularul 216

de Dana Hristu valabil la 23 Nov 2024
Intrebare: O societate comerciala care a achizitionat, in februarie 2019, un autoturism a carui valoare de achizitie depaseste 375.000 lei este obligata sa depuna declaratia 216 si sa plateasca impozitul special pe bunuri mobile pentru anul 2024?
18Oct2024

Contributie substante periculoase

de Gabi Popescu valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de TVA si impozit pe profit, cu obiect de activitate comert (caen 4690), achizitionam intracomunitar sau din import solutii si cerneluri, placi de aluminiu pentru industria tipografica, in scopul comercializarii pe piata interna. Va rog sa-mi spuneti ce obligatii avem legat de Fondul de Mediu, aceste solutii fiind considerate periculoase si baza legala.
01Iun2024

Calcularea numarului mediu de salariati pentru fondul de handicap

de Liviu Sapunaru valabil la 01 Iun 2024
Intrebare: Cum se calculeaza corect numarul mediu de salariati pentru fondul de handicap? Cum se procedeaza cu salariatii aflati in concediu medical toata luna (exemplu mamele in crestere copil pana la 2 ani) si salariati in concediu medical 1-5 zile din luna?
20Apr2024

Timbrul verde

de Gabi Popescu valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza marfuri pentru care este evidentiata pe facturile de achizitie taxa verde. Avem obligativitatea de a evidentia pe facturile de vanzare catre clienti si noi aceasta taxa verde?
02Apr2024

Produse in ambalaje cu marcaj specific SGR exportate sau vandute intracomunitar. Recuperarea garantiei

de Carmen Adomnoaei valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Firma noastra achizitioneaza de la firma ABC din Romania produse cu taxa SGR. Firma vinde ulterior produsele intracomunitar/export, fara taxa SGR, raportand lunar pe adresa de mail: raportare_export@returosgr.ro cantitatile de bunuri care parasesc teritoriul Romaniei. La ultima livrare s-a achitat pe factura de achizitie a bunurilor de la firma ABC suma de 41.470 lei (garantie SGR), suma care ...
x