ONG. Sponsorizare in schimbul promovarii numelui sponsorului

Societatea care face sponsorizarea doreste ca Beneficiarul sponsorizarii sa aduca la cunostinta publicului sponsorizarea primita prin promovarea denumirii si marcii Sponsorului in cadrul activitatilor cu scop lucrativ, sa promoveze logo-ul Sponsorului prin afisarea acestuia in cadrul evenimentelor desfasurate dupa cum urmeaza:
- pe mijloacele de transport folosite de Beneficiar in cadrul evenimentelor;
- pe circuitul pe care se desfasoara etapele de concurs;
- pe site-ul Beneficiarului;
- pe retelele de socializare ale Beneficiarului.
Este corect din punct de vedere juridic si fiscal sa specificam in contract aceste dorinte ale Sponsorului? In contabilitate, este corect sa inregistram aceasta suma in venituri din sponsorizare/venituri din activitati fara scop lucrativ, fara a afecta veniturile din activitatea economica?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 mar 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!