Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Organizare operatiuni cu numerar puncte de lucrusediu

valabil la 06 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Avem doua firme: una cu obiect de activitate fabricarea produselor de cofetarie si alta cu obiect de activitate vanzarea acestora. Locatiile unde avem magazinele sunt raspandite in mai multe judete din tara, fata de sediul firmei.Cum putem colecta, prin personal propriu, banii in numerar din cofetarii, in mod cat mai sigur si legal? Ce documente intocmim la ridicarea banilor incadrati din vanzari, din cofetarii (puncte de lucru), unde avem registru de casa? Ce documente intocmim la incasarea banilor in casieria centrala proveniti de la cofetarii (puncte de lucru)? Mentionez ca nu avem agentii bancare in toate locatiile din tara la banca la care avem contul bancar deschis. In prezent, colectam banii din vanzari prin soferii proprii care aprovizioneaza magazinele; totusi, acestia sunt angajati pe firma de productie (fabrica), iar colectarea de numerar se face pe firma de vanzare (cofetarii). Cum este corect sa procedam?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri contabile

04Dec2024

Regim venituri si cheltuieli proiect de constructii

de Vera Constantin valabil la 04 Dec 2024
Intrebare: In cadrul unei societati cu obiect de activitate in domeniul constructiilor, conform contabilitatii statutar reglementate de OMFP 1802, pentru un proiect ce se intinde pe o perioada mai mare de timp, bugetat a se finaliza profitabil (+18%), se poate recunoaste lunar pierderi partiale (-11%) si doar spre finalul proiectului sa se recunoasca un profit? Va rog sa ma ajutati in raspunsul ...
28Oct2024

Masini de spalat sistem buy-back

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 28 Oct 2024
Intrebare: PFA nou infiintata are ca obiect de activitate principal CAEN 3312 repararea masinilor si ca activitate secundara codul CAEN 4754 comert cu amanuntul al articolelor si aparatelor electrocasnice in magazine specializate. Ce va face efectiv aceasta PFA? Va repara masini de spalat si va comercializa masini de spalat second-hand, folosind si sistemul buy-back. Masinile de spalat cumparate in sistemul ...
23Oct2024

Lipsa in gestiune

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 23 Oct 2024
Intrebare: Cum se procedeaza din punct de vedere contabil si fiscal in cazul in care se constata lipsa unui anumit numar de paleti din lemn (ambalaje returnabile) si se doreste actualizarea stocului scriptic in asa fel incat acesta sa corespunda realitatii?
21Oct2024

Alte activitati de manufactura. Evidenta contabila

de Vera Constantin valabil la 21 Oct 2024
Intrebare: Doresc sa infiintez o microintreprindere pe care sa o folosesc pentru fabricarea si vanzarea de produse handmade din ata (un fel de tablouri). Ar fi potrivit codul CAEN 3299 sau as mai avea nevoie si de alt CAEN? Cum descarc materia prima din stoc, avand in vedere ca fiecare piesa handmade are cantitati diferite de ata (nu este dupa o reteta)? Ce note contabile ar fi necesare pentru crearea ...
15Oct2024

Fondul de handicap

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 15 Oct 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit si TVA, cu peste 50 de angajati, pentru care datoreaza fond de handicap in luna septembrie 2024 in valoare de 7.807 lei, deoarece nu are angajati cu handicap, a incheiat un contract cu o unitate protejata, care are autorizatie pentru activitati de inchiriere si leasing de masini si echipamente de birou, inclusiv calculatoare. Societatea inchiriaza un ...
11Oct2024

Leaseback operational

de Vera Constantin valabil la 11 Oct 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o monografie pentru un leaseback operational (de echipamente): in acest moment avem facturile emise pentru echipamente.In acelasi timp avem factura emisa de locator pentru contractul de leaseback operational cu valoarea primei rate si taxa de management.Intrebari:- La vanzare se contabilizeaza venit si scoaterea din gestiune a echipamentului?- Factura de prima rata si taxa ...
x