Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Plati in numerar si obligativitate POS la PFA - avocat

valabil la 02 Aug 2024Conform legislatiei in vigoare!
Gina Popescu Raspuns oferit de
Gina Popescu

Economist

Intrebare: Am ales PFA, in ideea de a alege ceva mai aproape de tipul de activitate. Este vorba despre un cabinet individual de avocatura.

Este obligat sa respecte Legea nr. 406/2023 si OUG nr. 193/2002 - ma refer la incasarile cash care depasesc plafonul de 50.000? Trebuie sa-si instaleze un POS virtual?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6920

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 aug 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133724 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Creante

29Mar2024

Posibilitate imputare lipsuri la inventar administratorului

de Anca Bilas valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate inregistreaza sold marfuri lipsa si decide scoaterea din evidenta. Asociatul decide sa suporte lipsa de inventar si sa compenseze cu sumele pe care societatea le datoreaza acestuia (creditare societate).Este posibila o astfel de compensare intre lipsa scriptica a marfurilor si contul 4551? In caz afirmativ, cheltuiala cu scoaterea din evidenta a stocurilor este deductibila, avand ...
13Nov2021

Inregistrare din oficiu in scopuri de TVA. Mod de calcul cifra a afaceri. Erori posibile

de Amelia Dumitras valabil la 13 Nov 2021
Intrebare: Cifra de afaceri care sta la baza stabilirii incadrarii in categoria contribuabililor platitori de tva se calculeaza contabil sau in baza jurnalelor de vanzari +/-venituri scutite daca nu sunt accesorii activitatii +/- sold sau rulaj cont 419 conform pct. 84 din Norme la Codul fiscal? Intrucat mi s-a atribuit din oficiu atribut de tva calculat doar in baza bilantului contabil de sfarsit de ...
12Nov2021

PFA. Clienti neincasati

de Elena Garofil valabil la 12 Nov 2021
Intrebare: O PFA are factura de servicii avocatura pentru o societate din Germania. Sumele respective au fost considerate prestare de servicii intracomunitare. Beneficiarul facturilor refuza sa plateasca serviciile respective. Dorim sa scoatem din evidenta aceste facturi.Cum se va considera aceasta cheltuiala care rezulta la scoaterea din evidenta a acestor facturi?
15Iun2021

Composesorat. (Ne)asociere in participatiune. Tratamentul venitului din subventie

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 15 Iun 2021
Intrebare: Un composesorat detine o suprafata de pasune si teren arabil. Pentru suprafata de pasune s-au incheiat contracte de asociere in participatiune cu persoane fizice detinatoare de animale.Persoanele fizice participa la asociere cu o suma pe hectar utilizata pentru intretinerea pasunii si partial pentru cheltuielile de administrare. Subventia primita ramane la dispozitia composesoratului. O parte ...
28Apr2021

Proiect european FSE POSDRU

de PortalContabilitate.ro valabil la 28 Apr 2021
Intrebare: Cazul 1: O institutie A (are calitate de subordonata) are calitate de beneficiar in cadrul unui proiect european FSE POSDRU derulat in perioada 2014-2016. La finalizarea proiectului, comisia de control de la OI POSDRU constata nereguli in utilizarea fondurilor europene (depasirea cheltuielilor de tip activitati externalizate) si stabileste o creanta bugetara in sarcina liderului de proiect, ...
20Mar2021

Cabinet avocatura. Casa de marcat si plafon incasari

de Ionut Jinga valabil la 20 Mar 2021
Intrebare: Cabinet de avocatura persoana fizica. Care este limita maxima pentru incasari numerar in lei de la persoane fizice? Are obligatia emiterii facturii catre persoane fizice? In ce conditii trebuie sa se doteze cu casa de marcat in mod obligatoriu?
x