Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

  • Subiectul saptamanii
  • Factura fara CIF. Regim TVA
    Primim facturi de la Cookiebot, care contin doar denumirea firmei si numele angajatului care a facut contul pe aceasta platforma, fara CIF. Facturile sunt emise cu 19%, de catre firma din DK care se regaseste in VIES. Se pot inregistra cu t...
    mai mult

Probleme specifice suspendarii activitatii pe o perioada de maximum 3 ani

valabil la 12 Dec 2024Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: 1. Care sunt obligatiile declarative in situatia suspendarii activitatii unei societati inregistrate in scopuri de TVA, imediat dupa ce este suspendata, precum si cele anuale?

2. Ce documente trebuie depuse la administratia financiara pentru a notifica suspendarea activitatii?

3. Codul de TVA va fi anulat din oficiu odata cu suspendarea activitatii sau este necesara o notificare din partea contribuabilului catre administratia financiara in legatura cu codul de TVA?

Dupa reluarea activitatii, se poate solicita la administratia financiara reactivarea codului de TVA?

Ce documente sunt necesare a fi depuse in ambele situatii (daca exista)?

4. In situatia in care societatea isi suspenda activitatea in luna ianuarie 2025 (avand in vedere ca, incepand cu anul 2025, aceasta este obligata sa depuna declaratia SAF-T), ce obligatii declarative va avea in ceea ce priveste SAF-T?

5. Ce se intampla daca, pe perioada suspendarii activitatii, societatii ii expira sediul social? Este obligatoriu sa-l reinnoiasca la momentul expirarii sau va avea aceasta obligatie imediat ce isi va relua activitatea dupa perioada suspendarii?

6. In ceea ce priveste impozitul pentru bunurile detinute de societate, pe perioada suspendarii activitatii, aceasta poate achita impozitul sau diverse alte cheltuieli obligatorii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8211

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

17Dec2024

Recuperare TVA stabilit in plus la import prin Decizie

de Justinian Cucu valabil la 17 Dec 2024
Intrebare: Societatea a importat produsul pasta de tomate si a fost pusa de organele vamale sa achite 19% TVA, deoarece toate laboratoarele acreditate constatau o depasire a procentului de 10% al zaharurilor, dar nu puteau distinge daca este zahar adaugat sau zahar natural. Am contestat acest lucru, dar au durat 9 luni pana cand o echipa de control a stabilit, pe baza analizelor unui laborator autorizat, ca ...
24Nov2024

Decontarea ochelarilor de vedere la angajati

de Dani Cucu valabil la 24 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un model de decizie interna, care sa cuprinda baza legala in baza caruia se pot deconta ochelarii de vedere la angajati si ca se aproba. Aceasta decizie interna va fi atasata facturii de ochelari.
23Nov2024

Factura de servicii - India

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 23 Nov 2024
Intrebare: In vederea angajarii in cadrul companiei a unor persoane din India, avem un contract cu un furnizor din India care presteaza pentru societatea noastra servicii de consultanta, pregatire si recrutare personal.Cum trebuie sa intocmeasca furnizorul factura (cu sau fara TVA si ce cota se aplica)? Care este tratamentul fiscal pe care trebuie sa il aplicam si la ce alte detalii ar trebui sa fim ...
06Nov2024

Aspecte fiscale si contabile subcontractare servicii montaj silozuri in Germania

de Anca Bilas valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Societatile A si B, amandoua cu TVA in Romania, au acelasi asociat unic. Societatea A a incheiat un contract de prestari servicii (montaj silozuri) cu o firma din Germania cu cod valid TVA. Societatea A a incheiat un contract subantrepriza cu Societatea B. Societatea A suporta cheltuielile de transport si cazare pe care le factureaza firmei din Germania. Intrebare: Societatea B are obligatia la ...
21Oct2024

Anulare accesorii TVA. Amnistie fiscala

de Justinian Cucu valabil la 21 Oct 2024
Intrebare: O societate comerciala cu codul CAEN 9329, alte activitati recreative, care detine o balta pentru care a incasat, prin casa de marcat, taxa de pescuit sportiv si vanzarea de peste prin facturi, este nevoita sa depuna D311 pentru aceasta perioada, de la 01.01.2018 pana in prezent. Societatea a avut codul de TVA anulat conform art. 316 alin. (12) lit. d si acum este nevoita sa se inscrie in scop de ...
18Oct2024

Amnistie fiscala

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Ce documente trebuiesc depuse la ANAF pentru a beneficia de amnistia fiscala si pana cand?
x