Probleme specifice suspendarii activitatii pe o perioada de maximum 3 ani
2. Ce documente trebuie depuse la administratia financiara pentru a notifica suspendarea activitatii?
3. Codul de TVA va fi anulat din oficiu odata cu suspendarea activitatii sau este necesara o notificare din partea contribuabilului catre administratia financiara in legatura cu codul de TVA?
Dupa reluarea activitatii, se poate solicita la administratia financiara reactivarea codului de TVA?
Ce documente sunt necesare a fi depuse in ambele situatii (daca exista)?
4. In situatia in care societatea isi suspenda activitatea in luna ianuarie 2025 (avand in vedere ca, incepand cu anul 2025, aceasta este obligata sa depuna declaratia SAF-T), ce obligatii declarative va avea in ceea ce priveste SAF-T?
5. Ce se intampla daca, pe perioada suspendarii activitatii, societatii ii expira sediul social? Este obligatoriu sa-l reinnoiasca la momentul expirarii sau va avea aceasta obligatie imediat ce isi va relua activitatea dupa perioada suspendarii?
6. In ceea ce priveste impozitul pentru bunurile detinute de societate, pe perioada suspendarii activitatii, aceasta poate achita impozitul sau diverse alte cheltuieli obligatorii?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 dec 2024.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!