Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Procedura de acordare a anularii unor obligatii bugetare

valabil la 16 Dec 2024Conform legislatiei in vigoare!
Adela Oncescu Raspuns oferit de
Adela Oncescu

Economist, jurist

Intrebare: Am primit decizia de impunere ANAF in data de 26.11.2024 pentru perioada verificata 01.01.2017-31.12.2023.

Care este termenul de achitare a obligatiilor principale din decizia de impunere pentru a beneficia de scutirea la plata a accesoriilor conform Ordinului nr. 5.521/2024?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133452 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe si impozite

17Apr2024

Ambalaje introduse pe piata nationala. Obligatii de raportare catre fondul de mediu

de Ionut Jinga valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Achizitionam intracomunitar sucuri in ambalaj doza aluminiu pe care le vindem pe piata interna si iar, pentru a putea fi scoase pe piata le marcam cu sigla SGR-returo. Pentru ceea ce vindem facturam si incasam de la client 0,5lei/buc. Pana la intoducerea sistemului returo-SGR declaram la Mediu cantitatea de ambalaj aferenta tuturor produselor importate in luna achizitiei.Va rugam sa ne ...
28Nov2021

Reevaluare 5 ani

de Gabi Popescu valabil la 28 Nov 2021
Intrebare: Societatea are un raport de reevaluare datat din data de 31.12.2017 pentru anii de referinta 2018, 2019, 2020, Legea 207/2015. In decembrie 2020 se modifica legea de la 3 la 5 ani, Legea 296/2020. Noi am considerat ca nu trebuie sa mai depunem raportul de reevaluare, insa primaria nu a fost de acord si ne-a trimis decizia de impunere mentionand numai Legea 207/2015, considerand raportul nostru ...
27Nov2020

Esalonare la plata pentru obligatiile lunii februarie 2020

de Anca Ivanov valabil la 27 Nov 2020
Intrebare: Societate X doreste sa faca esalonarea obligatiilor bugetare pe 12 luni conform OUG 181/2020.Obligatiile pe luna 02/2020 sunt considerate sume restante si trebuie achitate sau se pot prinde in esalonare?
23Dec2018

Obligatii de raportate ale societatilor ce apartin de multinationale

de Anca Ivanov valabil la 23 Dec 2018
Intrebare: O societate din Romania care face parte dintr-un grup de intreprinderi multinationale are asociati doua firme straine cu rezidenta fiscala in Olanda care la randul lor sunt detinute de alte entitati, firma mama fiind in Singapore. Venitul total consolidat depaseste valoarea de 750 mii euro. Exista obligatia depunerii Raportului pentru fiecare tara in parte? Daca da, cine face aceasta raportare, ...
26Feb2018

Dividende repartizate in anul 2017. Obligatii privind D600

de Ionut Jinga valabil la 26 Feb 2018
Intrebare: Societatea are 2 asociati (un asociat unic, pensionar si un asociat care este si salariat). In anul 2017 s-au repartizat dividende din 2016. S-a platit impozitul si se va depune declaratia 205 pana in 28.02.2018. Corect? Trebuie depusa declaratia 600 de catre asociati?
03Mar2017

Comercializare produse farmaceutice. Obligatii fond mediu pentru ambalaje

de Olguta Crevelescu valabil la 03 Mar 2017
Intrebare: Firma are domeniu de activitate "comercializare produse farmeceutice". Avem obligatie catre fondul de mediu de plata si declarare a ambalajelor vandute catre populatie?
x