Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Octombrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Reparatii cladire inchiriata

valabil la 04 Oct 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Avem o cladire inchiriata pe care o exploatam in baza unui contract de inchiriere, in care se stipuleaza, printre altele, ca noi suportam toate costurile de mentenanta ale acesteia. In luna iulie, acoperisul cladirii a fost avariat in proportie de 60% de o furtuna (izolatia a fost smulsa de vant), iar cladirea nu mai poate fi folosita ca spatiu de depozitare. S-a constatat ca, pentru o buna exploatare a acesteia, izolatia acoperisului trebuie refacuta integral.In aceste conditii, costurile de refacere a acoperisului sunt considerate cheltuieli ale perioadei sau ar trebui capitalizate pe mijloace fixe, chiar daca nu suntem proprietarii cladirii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1062

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 oct 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 130058 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

04Oct2024

Post de transformare. Achizitie si transfer cu titlu gratuit

de Gina Popescu valabil la 04 Oct 2024
Intrebare: O societate efectueaza investitii pe un teren pentru constructia unei hale. S-a ajuns la etapa in care societatea este nevoita sa isi asigure electricitatea prin achizitia si instalarea unui post trafo, care ulterior va fi cedat gratuit catre societatea de electricitate (postul trafo va fi amplasat pe o bucata de teren deja cedata de societate catre domeniul public).Va rugam sa ne specificati ...
03Oct2024

Venituri la bugetul de stat din sumele in urma valorificarii de active corporale din domeniul public al statului dupa deducere cheltuieli aferente

de Ela Dumitra valabil la 03 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de concesiune cu statul roman pentru bunuri ce apartin domeniului public al statului, conform Hotararii nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului. Pe baza Planului de Investitii aprobat de conducerea societatii si prezentat la ANRE (pe baza caruia acest for calculeaza veniturile pe care le va ...
21Sep2024

Achizitia de bunuri de la persoane fizice. Documente si monografie contabila

de Liviu Sapunaru valabil la 21 Sep 2024
Intrebare: Societatea doreste sa achizitioneze o pompa de apa pentru drenaj si o pompa de apa trifazica, necesare pentru derularea lucrarilor de constructie a podurilor. Avand in vedere ca pretul unei pompe noi de acest tip - pompa de apa pentru drenaj - este de 5.000 lei, iar cel al pompei trifazice este de 25.000 lei, colegii au vizitat targul, unde o persoana fizica vindea pompe de apa la pretul de 2500 ...
12Sep2024

Achizitionarea autoutilitarelor de catre administrator si aplicarea prevederilor fiscale in tranzactii cu persoane afiliate

de Liviu Sapunaru valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Administrator asociat intr-o firma si administrator in alta firma. Ambele firme au 0 salariati si sunt platitoare de impozit pe profit. Administratorul are si calitatea de angajat in ambele firme, fiind director economic cu timp partial, avand un contract cu norma intreaga la o alta societate. Fiecare firma detine cate o autoutilitara, achizitionate in urma cu peste 15 ani. Una dintre ...
09Sep2024

Corectarea erorilor contabile

de Elena Popescu valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Va rog sa ma sprijiniti cu monografia contabila pentru eventualele corectii pentru un echipament la care am inregistrat 3 facturi in luni diferite din 2023. Utilajul a fost facturat pe componente si am considerat la fiecare factura ca are Fisa mijloc fix, desi este un singur utilaj. Cum pot face eventualele corectii?
09Sep2024

Achizitie utilaj cu plata in rate

de Vera Constantin valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila pentru achizitia unui mijloc fix - echipament de productie - la care am un contract extern si 5 facturi pentru suma de plata, avand urmatorul text pe fiecare factura: Va facturam set container echipament de inalta presiune WOMA MK3, incluzand si accesoriile lui. Valoarea unei facturi nu este fixa, este o parte din suma totala (de exemplu, 57.000 euro ...
x