Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Restituirea unei sume incasate eronat

valabil la 11 Mai 2015
Mihaela Benta Raspuns oferit de
Mihaela Benta

Consultant fiscal

Intrebare: Societatea noastra a primit acum 4 luni o adresa de poprire pentru un salariat. S-au virat lunar sumele conform popririi dar acum o luna angajatul si-a incetat contractul de munca. Contabila a virat din greseala pentru inca o luna cu toate ca salariatul nu mai lucra la noi. Putem sa recuperam banii virati pe ultima luna de la anaf? Mentionez ca acestia ne-au spus ca nu se pot restitui banii pentru ca la ei figureaza inca cu sume de plata si ca ar trebui sa recuperam banii de la fostul salariat.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 mai 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135102 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

12Ian2025

Documente scutire transport aferent unui import de bunuri

de Anca Bilas valabil la 12 Ian 2025
Intrebare: O organizatie profesionala care reuneste societati de transport si servicii conexe, societati caror le reprezinta interesele economice, financiare si tehnice atat pe plan intern, cat si international. Companiile de transport au o neclaritate privind scutirea de TVA conform art. 294 alin. (1) lit. c) si d) referitoare la documentele justificative pe baza carora se aplica scutirea. De exemplu, in ...
10Ian2025

Reguli de politica salariala aplicabile in anul 2025

de Dani Cucu valabil la 10 Ian 2025
Intrebare: 1. Este vorba despre o companie detinuta 100% de stat, organizata ca regie autonoma - SRL, cu capital integral de stat. 2. Conform statutului, societatea are ca scop asigurarea serviciilor specifice activitatii de construire, modernizare, exploatare, intretinere si administrare a strazilor, drumurilor, podurilor, viaductelor etc., apartinand domeniului public si privat al judetului Harghita. ...
22Dec2024

Amnistie fiscala

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 22 Dec 2024
Intrebare: Termenul limita pentru depunerea notificarilor prin care se transmite intentia de a beneficia de amnistie a ramas 25 noiembrie 2024, dar termenul pentru depunerea cererii si plata a fost prelungit pana la 19 decembrie 2024, conform modificarilor aduse OUG nr. 107/2024 prin OUG nr. 132/2024 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal si pentru completarea Legii nr. ...
12Dec2024

Probleme specifice suspendarii activitatii pe o perioada de maximum 3 ani

de Bajan Camelia valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: 1. Care sunt obligatiile declarative in situatia suspendarii activitatii unei societati inregistrate in scopuri de TVA, imediat dupa ce este suspendata, precum si cele anuale? 2. Ce documente trebuie depuse la administratia financiara pentru a notifica suspendarea activitatii? 3. Codul de TVA va fi anulat din oficiu odata cu suspendarea activitatii sau este necesara o notificare din partea ...
10Dec2024

Masa restaurant salariati

de Gabi Popescu valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Angajatii unui departament iau masa la restaurant, sarbatorind finalizarea unui proiect, aduc factura fiscala impreuna cu decontul de cheltuieli aprobat de superiorul ierarhic. Cum inregistrez din punct de vedere contabil factura? Este corect sa o pun pe protocol?
25Nov2024

Programari on-line ANAF

de Nicolae Liviu valabil la 25 Nov 2024
Intrebare: In urma unei notificari primite de la ANAF in legatura cu declaratiile fiscale, este posibil sa solicitam o intalnire online cu autoritatea fiscala pentru mai multe clarificari? Dupa validare, mesajul trimis de autoritate este pentru o intalnire fizica si nu am gasit care este procedura legala in cazul in care optam pentru o programare online. Este posibila o intalnire online cu autoritatea ...
x