Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

SAF-T pentru inventar intermitent

valabil la 17 Dec 2021
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: In situatia inventarului intermitent (nu lucram deloc cu stoc) si a productiei in curs, cum se evidentiaza aceste miscari tinand cont de faptul ca nu avem decat niste note contabile valorice? Ma refer la codificarea tipurilor de miscari de stocuri, la nomenclatorul tarifar vamal si la alte informatii amanuntite.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4321

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 17 dec 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

12Dec2024

Probleme specifice suspendarii activitatii pe o perioada de maximum 3 ani

de Bajan Camelia valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: 1. Care sunt obligatiile declarative in situatia suspendarii activitatii unei societati inregistrate in scopuri de TVA, imediat dupa ce este suspendata, precum si cele anuale? 2. Ce documente trebuie depuse la administratia financiara pentru a notifica suspendarea activitatii? 3. Codul de TVA va fi anulat din oficiu odata cu suspendarea activitatii sau este necesara o notificare din partea ...
06Dec2024

Masa calda salariati si colaboratori

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 06 Dec 2024
Intrebare: O societate care activeaza in domeniul IT are atat angajati proprii, cat si colaboratori cu contracte de prestari servicii, care isi desfasoara activitatea la sediul firmei. Conducerea societatii a decis acordarea unei mese calde atat pentru angajati, cat si pentru colaboratori, in valoare de 40 RON/zi. Mentionez ca angajatii nu beneficiaza de bonuri de masa.Care este incadrarea fiscala si care ...
27Nov2024

Unire mijloace fixe

de Vera Constantin valabil la 27 Nov 2024
Intrebare: Compania noastra intentioneaza sa uneasca trei mijloace fixe neamortizate integral intr-un singur mijloc fix. As dori clarificari si indrumari privind urmatoarele aspecte contabile si fiscale:1. Monografia contabila: Care este monografia contabila pentru inregistrarea noului mijloc fix rezultat din unirea celor trei mijloace fixe? Cum se reflecta aceasta operatiune in contabilitate?2. Numar ...
06Nov2024

Minusuri la inventar imputabile

de Vera Constantin valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: In cazul unui minus la inventariere in conditiile: bunurile minus care au fost distruse ori furate ori pierdute de catre salariat ce raspundere intervine in acest caz? Patrimoniala, penala? Cum stabilesc acest lucru?
06Nov2024

Minusuri de inventar. Termen de prescriptie

de Vera Constantin valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Termenul general de prescriptie este de 3 ani conform art. 2517 din Codul civil. Prescriptia nu opereaza de drept sau din oficiu, adica la implinirea celor 3 ani doar un judecator, in cadrul unui proces si doar daca debitorul o invoca, poate constata intervenirea prescriptiei.Noi ne confruntam cu un minus in gestiune in conditiile in care bunurile lipsa au fost fie distruse, fie furate, fie ...
17Oct2024

Ajustare TVA obiecte de inventar lipsa

de Anca Bilas valabil la 17 Oct 2024
Intrebare: In cazul in care societatea doreste sa caseze niste obiecte de inventar care nu mai exista fizic, care este procedura? Se poate face casarea in cazul in care bunul respectiv nu mai exista fizic? Daca nu se mai poate face casarea bunului respectiv din motivele mentionate mai sus, ce varianta exista in locul casarii? Este necesara, mai intai, inventarierea bunurilor care urmeaza sa fie casate? In ...
x