Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Schimbare denumire societate

valabil la 14 Iun 2024Conform legislatiei in vigoare!
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar
Tags: facturi

Intrebare: Societatea si-a schimbat numele in 14.05.2024. Toti partenerii au fost instiintati de acesta schimbare, insa avem parteneri care ne-au transmis in SPV, astazi, 07.06.2024, facturi cu vechiul nume.

Se pot inregistra si plati aceste facturi? Este totul legal din punct de vedere contabil?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 iun 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133690 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

24Oct2024

Decontare utilitati pentru facturi emise pe numele proprietarului si plati efectuate de o alta persoana

de Olguta Crevelescu valabil la 24 Oct 2024
Intrebare: O firma a inchiriat un apartament de la o persoana fizica (PF), pe care il inchiriaza in scop turistic. Cum se face decontarea facturilor de utilitati care vin pe numele proprietarilor si care sunt achitate de chirias conform contractului de inchiriere? Definim furnizor (Electrica, apa, gaz etc.) chiar daca sunt pe PF, nu apar in e-factura firmei.Care este monografia pentru plata facturilor de ...
26Sep2024

Facturare in alta moenda

de Vera Constantin valabil la 26 Sep 2024
Intrebare: Care este moneda in care se poate factura pe teritoriul Romaniei? Avand in vedere ca trebuie inregistrate in e-Factura, trebuie emisa in lei?
20Sep2024

Elementele obligatorii ale facturii si importanta mentionarii capitalului social conform Codului fiscal si Legii nr. 311990

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Sep 2024
Intrebare: Care sunt elementele oblgatorii ce trebuie sa le contina o factura? Mai este necesar sa apara valoarea capitalului social?
04Sep2024

Plata utilitati in numele proprietarului persoana fizica

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Sep 2024
Intrebare: Activitatea firmei se desfasoara intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica. Lunar primim facturi de la Enel si pentru gaze, pe care le achitam in numele proprietarului. Intrebarea este: trebuie sa refacturam aceste cheltuieli lunar si care ar fi monografia contabila? In prezent, monografia contabila este: 612 = 5311 (chirie, gaze, Enel). In cazul in care refacturam aceste cheltuieli, ce ...
14Iul2024

Gestionarea si arhivarea facturilor conform legislatiei asociatiilor de proprietari in romania

de Liviu Sapunaru valabil la 14 Iul 2024
Intrebare: Santem o societate care administreza imobile de proprietari.Va rog sa imi comunicati in contexul modificarilor legislative cu privire la emiterea/primirea facturilor de la furnizori si conform legislatiei asociatilor de proprietari considerati ca trebuie sa avem arhiva fizica sau este suficienta arhiva electronica?
21Iun2024

Achizitie de la unitati protejate. Deducere din fondul de handicap

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Iun 2024
Intrebare: Societatea X are peste 350 de salariati. Achizitioneaza lunar produse de la unitati protejate. Se doreste achizitia de la o unitate protejata a unui server de date in valoare de 100.000 lei. Se poate deduce lunar 50% din fondul de handicap daca factura are o valoare de 100.000 lei si se plateste lunar partial din ea 10.000 lei. Produsul este receptionat in luna in care se factureaza si plata se ...
x