Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 31 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Schimbare sediu. Procedura eliberare certificat de inregistrare fiscala

valabil la 15 Mar 2024Conform legislatiei in vigoare!
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: O SPARL (Societate profesionala de avocati cu rspundere limitata) si-a schimabt sediul profesional din Str. Moceanu in Calea Victoriei, ambele in sectorul 1. Decizia de barou a fost emisa cu data de 5 martie 2024.

Ce documente sunt necesare pentru schimbarea CUI/CIF la ANAF? Se pot depune prin SPV? Datele de pe facturi si alte documente fiscale/oficiale se pastreaza pe Moceanu pana in momentul eliberarii CIF-ului sau se pot schimba pe baza deciziei de barou eliberata?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 mar 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133805 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Creante

02Dec2024

Contract de inchiriere. Constituire garantie

de Vera Constantin valabil la 02 Dec 2024
Intrebare: Se inchiriaza o cladire de birouri si se solicita o garantie. De asemenea se cere achitarea chiriei in avans pentru cateva luni.Ce documente intocmim pentru constituirea garantiei si pentru chiria in avans?
19Sep2024

Creante neincasate. Scadere din evidenta

de Elena Garofil valabil la 19 Sep 2024
Intrebare: Daca avem clienti neincasati din perioada 2017-2019 la care s-a aplicat taxarea inversa si sumele respective probabil nu se vor mai incasa, ce putem face pentru a le scoate din evidenta la inventarierea din acest an? Cum putem proceda, ce documente trebuie sa punem la dosarul de inventariere, avand in vedere ca am verificat pe ANAF.ro si firmele exista inca? Ce trebuie sa facem din punctul de ...
28Iul2024

Cesiune de creanta

de Gina Popescu valabil la 28 Iul 2024
Intrebare: O societate are de incasat de la un client o suma de 150.000 de euro. Vinde aceasta creanta la pretul de 50.000 de euro la alta societate.Care sunt inregistrarile contabile la cele doua societati comerciale, cea care vinde creanta si cea care o preia? Ce documente trebuiesc intocmite?
05Iul2024

Angajarea cetatean elvetian. Contributii sociale. Documente

de Rodica Mantescu valabil la 05 Iul 2024
Intrebare: O societate cu sediul in Romania isi desfasoara activitatea in domeniul turismului. A cautat colaboratori si doreste sa angajeze un cetatean elvetian care sa lucreze ca ghid. Ca sa il angajeze, societatea este obligata sa il declare la IGI sau este suficient contractul de munca? Taxele se achita integral in Romania sau poate fi scutit de contributii la sanatate?
28Mai2024

Procedura si documentele necesare pentru scoaterea din evidentele contabile a creantelor neincasate

de Liviu Sapunaru valabil la 28 Mai 2024
Intrebare: 1. Avem clienti neincasati mai vechi de 3 ani pentru care nu s-au facut demersuri legale sau s-au facut demersuri partiale nefinalizate pentru recuperare creante.2. Avem clienti neincasati cu scadente intre 1-3 ani in aceeasi situatie.Care sunt actele de care avem nevoie pentru a-i sterge din evidentele contabile? Aceste cheltuieli sunt deductibile partial sau integral?
27Mai2024

Beneficiu in natura. Pachet salarial incetare colaborare

de Elena Popescu valabil la 27 Mai 2024
Intrebare: Cum se poate proceda in cazul in care s-a decis transmiterea cu titlu gratuit reprezentand beneficiu in natura, a unei masini in patrimoniul companiei cu valoare contabila neta zero, catre un angajat ca parte din pachet, la incetarea colaborarii? Ce documente sunt necesare pentru a face transferul de proprietate si scoaterea din gestiune?
x