Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Scoaterea din evidenta a obiectelor de inventar

valabil la 13 Nov 2024Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Am rugamintea sa ma ajutati cu un set de documente necesare pentru scoaterea din evidenta a obiectelor de inventar uzate si predarea lor catre un centru de colectare (pentru inventariere de sfarsit de an).

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 4321

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 nov 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133723 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

20Dec2024

Inventarierea si casarea echipamentelor de protectie uzate: proceduri contabile si tratamentul TVA

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: 1. Inventarierea anuala urmeaza sa fie realizata de administrator (nu avem personal calificat tehnic si economic, fiind o societate mica). Cum este corect sa procedam in cazul obiectelor de inventar in uz (echipamente de lucru, echipamente de protectie) care sunt date in folosinta salariatilor care vor fi in concediu la data de 31 decembrie? Este corect daca includem in decizia de inventariere ...
18Dec2024

Completarea registrului-inventar pentru anul 2024 in cazul inventarierii efectuate pe parcursul anului

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Va rog sa ma informati cu ce date se completeaza registrul de inventar pentru anul 2024.In acest an, firma a efectuat inventarul anual la data de 31.10.2024.Perioada inventarului a fost intre 01.11.2024 si 27.11.2024.Raportul final al inventarului a fost intocmit pe 28.11.2024.Trebuie sa inteleg ca in registrul de inventar se completeaza datele din 31.12.2024, indiferent de faptul ca ...
19Sep2024

Casarea si predarea deseurilor catre un centru de colectare

de Liviu Sapunaru valabil la 19 Sep 2024
Intrebare: Avem obiecte de inventar date in folosinta si dorim, la sfarsitul anului, sa le casam. Este vorba despre salopete, telefoane vechi de 7-8 ani si masini de gaurit defecte. Pentru aceasta operatiune, daca le predam la un centru de colectare a deseurilor, este obligatoriu sa intocmim o factura sau, daca nu primim nici o contravaloare, este suficient un proces-verbal de predare a deseurilor? In ...
11Ian2024

Vanzare obiecte de inventar

de Mihaela Corneanu valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: O SPARL (societate de avocatura cu raspundere limitata) doreste sa vanda catre persoane juridice/fizice o parte din obiectele de inventar.Care este procedura de vanzare, avand on vedere ca SPARL are codul CAEN 6910? Ce documente ar trebui intocmite? Facturile vor fi intocmite cu tva?
26Oct2023

Liste de inventar electronice

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Oct 2023
Intrebare: Societatea noastra organizeaza inventarierea anuala a marfurilor. Avand in vedere societatea ca are peste 50 de puncte de lucru si mii de repere in fiecare gestiune, iar listele de inventar se intocmesc electronic, va rog sa ne spuneti daca este posibil sa nu mai procedam la listarea acestora si semnarea pe fiecare pagina in parte, ci sa se arhiveze electronic, iar semnaturile comisiei si a ...
12Sep2020

Termen arhivare documente financiar-contabile

de Olguta Crevelescu valabil la 12 Sep 2020
Intrebare: Firma se pregateste sa caseze arhive contabile pentru perioada 1997 - 2008.Conform legislatiei, se vor pastra urmatoarele documente:- state de plata- bilanturi contabile- declaratii fiscale la buget, vama, alte institutii bugetare- balante contabile- documente contabile de achizitie a mijloacelor fixe care sunt in exploatare in acest moment- registre jurnale - alte documente pe ...
x