Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Servicii de inchiriere in Italia

valabil la 20 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Raluca Liliana Anghelache Raspuns oferit de
Raluca Liliana Anghelache

Economist

Intrebare: Un cetatean italian vrea sa deschida o firma in Romania, o firma de prestari servicii. El vrea sa factureze servicii de inchiriere si manipulare pentru ambarcatiuni, care sunt inchiriate in portul din Italia. Cheltuiala este realizata in Italia, iar veniturile sunt inregistrate in Romania.

Cum credeti ca sunt pasii pentru deschiderea si functionarea firmei? Cu ce TVA va factura, ce impozite datoreaza si ce alte obligatii fiscale are?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 6920

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134920 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

21Ian2025

Achizitie autoturism de valoare mare. Impozit special bunuri mobile

de Vera Constantin valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: Daca am achizitionat un autoturism cu valoare de achizitie de 373.000 lei + TVA, iar regimul de utilizare este mixt (deci TVA deductibil doar 50%), trebuie sa il declar pentru impozitul special pe bunuri imobile si mobile de valoare mare? Trebuie sa includ in valoarea de achizitie partea de TVA nedeductibila si, practic, suma de amortizat este cuprinsa din pretul de achizitie + TVA 50% ...
14Ian2025

Vanzare autoturism unei persoane fizice din UE. Regim TVA. Cod UIT

de Elena Garofil valabil la 14 Ian 2025
Intrebare: Vand o masina unei persoane fizice din UE, factura se face cu tva sau nu? Trebuie sa generez codul UIT?
31Dec2024

Obligatia de plata a impozitului special pe bunurile imobile de valoare mare pentru persoane juridice

de Liviu Sapunaru valabil la 31 Dec 2024
Intrebare: O SRL detine in proprietate o cladire, iar cladirea este impartita in apartamente, fiecare cu cartea funciara proprie. Un apartament este folosit ca sediu al firmei, iar restul sunt inchiriate, fie ca locuinte, fie ca sedii de firme, cabinete medicale etc.Valoarea apartamentelor este urmatoarea:Ap 1 - 321.000 leiAp 2 - 520.000 leiAp 3 - 840.000 leiAp 4 - 913.000 leiAp 5 - 284.000 leiAp 6, ...
16Dec2024

Vanzare imobil vechi catre asociati. Tratament contabil si TVA

de Olguta Crevelescu valabil la 16 Dec 2024
Intrebare: Cladire din panouri prefabricate din lemn, construita in 2012, data in functiune la 01.01.2024, cu valoarea de inventar 193.177 lei, apartinand unei societati comerciale. Amortizata la 31.12.2023 in valoare de 67.608 lei, ramanand o valoare de amortizare de 125.569 lei. Cladirea a fost supusa ultimei reevaluari la data de 31.12.2023, stabilindu-se o valoare de 857.403 lei in scopul calcularii ...
12Dec2024

Monografie contabila pentru achizitionarea si utilizarea unui container tip birou

de Liviu Sapunaru valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: Societatea a achizitionat 1 container tip birou, modular (5800mm x 2460mm x H 2510mm) in valoare de 12.500 lei/buc (acesta se foloseste pe santierele organizate ale societatii, nu sta mai mult de 1 an pe santier, se demonteaza si se transporta cu masina). Care ar fi monografia contabila?
06Dec2024

Vanzarea unui sistem fotovoltaic catre administrator. Principiul valorii de piata si aplicarea cotei reduse de TVA

de Liviu Sapunaru valabil la 06 Dec 2024
Intrebare: O SRL achizitioneaza un sistem fotovoltaic cu TVA de 19%, care este inregistrat in contabilitate ca mijloc fix. Dupa 3 ani se face vanzarea acestuia catre administratorul societatii.Se poate face vanzarea la pret mai mic decat pretul de piata? Vanzarea se face cu TVA de 9%? Ce inregistrari contabile trebuie facute?
x