Servicii lohn

Pentru produsele prelucrate in Romania se emite factura de avans catre clientul din Germania, care se si incaseaza.
Returnam o parte din produsele prelucrate in statul din care au provenit materialele si intocmim factura, inclusiv stornarea avansului partial, iar o parte dorim sa le facturam si sa le livram tot la societatea din Germania, in functie de vanzarea produselor de catre clientul din Germania. Clientul din Germania solicita depozitarea produselor facturate si nelivrate la societatea noastra, contra cost.
- Cum intocmim factura pentru produsele facturate si nelivrate? Cu TVA? Mentionez ca produsele nelivrate raman in depozit la societatea din Romania aproximativ 2 sau 3 luni.
- Daca se intocmeste cu TVA, ce se intampla la livrarea produsului? Se storneaza si se factureaza cu taxare inversa?
- Factura de chirie se emite cu TVA catre societatea din Germania?
- Toate materiile prime primite spre prelucrare, atat din Germania cat si din Romania, se declara in SAF-T? Idem produsele prelucrate si facturate catre Germania?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 apr 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!