Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Sume stabilite suplimentar la fondul pentru mediu prin decizie de impunere. Inregistrari contabile

valabil la 16 Dec 2020
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: In anul 2014 am avut un control de la administratia fondului pentru mediu. In urma desfasurarii inspectiei, a fost intocmita o Decizie de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata la fondul pentru mediu in valoare de 1.3 mil lei reprezentand contributii si 150 mii lei dobanzi si penalitati. Societatea a contestat decizia si dupa 5 ani procesul s-a incheiat, instanta a stabilit ca suma ramasa de plata sa fie de 500 mii lei si 70 mii lei penalizari. Societatea a platit obligatia de 500 mii lei in noiembrie 2020 si pentru penalizari am facut cerere de anulare conform Ordonantei de urgenta nr 69/2020. Firma nu a inregistrat decizia de impunere de la AFM din 2014, decat intr-un cont in afara bilantului.

Cum este corect sa inregistram obligatia platita?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4632

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 dec 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133721 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe locale

21Nov2024

Persoana fizica straina cu rezidenta fiscala in Romania si colaborare cu firma din Portugalia

de Vera Constantin valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica din Portugalia si-a obtinut rezidenta fiscala in Romania. Detine in Romania o SRL, platitoare de impozit pe venit, in cadrul caruia este angajat cu contract de munca. Incepand cu ianuarie 2025, va semna un contract de munca intr-o universitate portugheza pentru a face cercetare (job-ul va fi online) pentru o perioada de maxim 2 ani.Ce poate face persoana fizica pentru a nu ...
15Nov2024

Lichidare voluntara societate fara activitate economica

de Bajan Camelia valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: O societate comerciala nu mai are activitate economica de 2 ani de zile. Administratorul doreste sa radieze societatea.In balanta exista o suma considerabila la avansuri spre decontare in contul 542. Cum se va inchide aceasta suma? De asemenea, exista furnizori neachitati, clienti neincasiti si avansuri incasate si nestornate. Cum se vor inchide aceste sume?
13Nov2024

Amnistie pentru accesorii datorate bugetelor locale

de Bajan Camelia valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: Societatea a primit o decizie de impunere pentru impozitul pe teren, in urma controlului efectuat de Curtea de Conturi la primaria pe raza careia se afla terenul. Decizia a fost trimisa in data de 11.10.2024 pentru recalcularea impozitului pe ultimii 5 ani, cu accesoriile aferente. Suma a fost achitata.Beneficiaza de amnistia fiscala pentru accesorii?
06Nov2024

Impozitul special pentru bunuri cu valoare mare pentru persoane juridice

de Bajan Camelia valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: O societate comerciala are un sediu social evaluat la 600.000 euro, un apartament care este punct de lucru, evaluat la 200.000 euro, alt apartament care este punct de lucru in alta localitate decat unde se afla sediul social, evaluat la 800.000 euro, si o vila in care locuieste asociatul, evaluata la 1.000.000 euro. De asemenea, societatea detine trei masini: una de 50.000 euro, alta de 100.000 ...
23Oct2024

Incadrare teren

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 23 Oct 2024
Intrebare: Persoana juridica - avem teren in proprietate, circa 62.000 mp teren intravilan. Am primit o decizie de impunere de la primaria unde este amplasat terenul (primaria a fost verificata de Curtea de Conturi). Cert este ca organul fiscal poate proceda la recalcularea impozitului, cu accesoriile aferente. Terenul este intravilan, arabil, dar s-a calculat impozitul pentru curti-constructii.Accesoriile ...
18Oct2024

Contributie substante periculoase

de Gabi Popescu valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: O societate comerciala platitoare de TVA si impozit pe profit, cu obiect de activitate comert (caen 4690), achizitionam intracomunitar sau din import solutii si cerneluri, placi de aluminiu pentru industria tipografica, in scopul comercializarii pe piata interna. Va rog sa-mi spuneti ce obligatii avem legat de Fondul de Mediu, aceste solutii fiind considerate periculoase si baza legala.
x