Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Termen arhivare documente financiar-contabile

valabil la 12 Sep 2020
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Firma se pregateste sa caseze arhive contabile pentru perioada 1997 - 2008.

Conform legislatiei, se vor pastra urmatoarele documente:

- state de plata

- bilanturi contabile

- declaratii fiscale la buget, vama, alte institutii bugetare

- balante contabile

- documente contabile de achizitie a mijloacelor fixe care sunt in exploatare in acest moment

- registre jurnale

- alte documente pe care le considera firma sa le mai pastreze.

Avem obiecte de inventar achizitionate pe perioada 1997 - 2008, avem obligatia sa pastram facturiile de achizitie a acestor obiecte de inventar insotite de NIR pana in momentul in care aceste obiecte de inventar isi vor inceta functionarea, casare sau vanzare? Mentionez ca avem foarte multe obiecte de inventar. Pe perioada 2007 - 2008 s-au facut modernizari la un imobil, modernizare care a dus la cresterea valorii imobilului. Avem obligatia sa pastram aceste facturii de modernizare pana cand imobilul se va vinde, se va casa? Pe perioada 2006 - 2008 avem facturi de achizitii de materiale, facturi prestari servicii pentru constructia unei hale industriale care s-a dat in folosinta in anul 2010 (anul in care s-a facut procesul verbal de punere in functiune). Avem obligatia sa pastram aceste facturii pana cand imobilul se vinde, se va casa?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 sep 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134380 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

14Ian2025

Factura asigurator pentru recuperare datorii clienti

de Gina Popescu valabil la 14 Ian 2025
Intrebare: Avem o polita de asigurare la Euler Hermes pentru care ni s-a emis o factura de colectare pentru un dosar de dauna pe care l-am avut pentru un client neplatitor. Factura se numeste factura de colectare si nu se trimite in SPV. Cum trebuie inregistrata in contabilitate? Se declara in D394?
07Ian2025

Inventarierea obiectelor de inventar

de Vera Constantin valabil la 07 Ian 2025
Intrebare: Care este procedura de inventariere a obiectelor de inventar date in folosinta (contul 8035)? Cum se completeaza in acest caz listele de inventariere pe coloanele de cantitati si valori contabile in situatia in care contul 303 are sold 0?
26Dec2024

Cazare Booking fara factura

de Gina Popescu valabil la 26 Dec 2024
Intrebare: Firma face rezervare pentru cazare pe Booking pentru administratorul firmei. Plata se face cu cardul firmei. Cand se preia cazarea nu primeste factura. Cazarea nu este la hotel, este un apartament la o persoana fizica. Am listat de pe e-mail confirmarea si rezervarea facuta pentru aceasta cazare. Cum pot sa ma scad in contabilitate daca nu am factura, plata o contabilizez cheltuiala ...
28Dec2024

Factura de decontare. D300

de Elena Garofil valabil la 28 Dec 2024
Intrebare: O societate X (platitoare de TVA si impozit pe profit) are cheltuieli efectuate in numele clientului. Acestea sunt facturate clientului pe factura de decont, fara TVA. Cheltuielile in numele clientului sunt cele pentru care exista factura sau bon fiscal emis cu codul fiscal al clientului.Imi puteti spune, va rog, in D300, la ce pozitie se inregistreaza factura de decont?
28Dec2024

Justificare plati cu cardul efectuate de salariat

de Vera Constantin valabil la 28 Dec 2024
Intrebare: Un angajat utilizeaza cardul companiei pentru a efectua diverse plati (in scopul companiei, nu personal) pentru achizitia de bunuri. Documentele justificative prezentate sunt:- Factura (care este inregistrata si in e-Factura),- Receptia (intocmita de gestionar pentru bunurile receptionate),- Comanda.In extrasul de cont apare tranzactia privind plata efectuata cu cardul companiei pentru ...
20Dec2024

Inventarierea si casarea echipamentelor de protectie uzate: proceduri contabile si tratamentul TVA

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: 1. Inventarierea anuala urmeaza sa fie realizata de administrator (nu avem personal calificat tehnic si economic, fiind o societate mica). Cum este corect sa procedam in cazul obiectelor de inventar in uz (echipamente de lucru, echipamente de protectie) care sunt date in folosinta salariatilor care vor fi in concediu la data de 31 decembrie? Este corect daca includem in decizia de inventariere ...
x