Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 27 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Variante constructie imobil

valabil la 12 Sep 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Administratorul unei SRL platitoare de TVA vrea sa construiasca un imobil - partial proprietate personala si partial sediu de firma, in sensul ca etajul va fi locuinta personala, iar la parter va fi un spatiu pentru desfasurarea activitatii firmei (atelier, baie, spatiu de birouri). Cum ar fi mai bine sa procedeze: sa construiasca toata casa pe firma, caz in care doar partial s-ar deduce TVA si cheltuiala cu materialele, atat cat este spatiul alocat activitatii firmei, restul fiind nedeductibile fiscal, sau sa construiasca inregistrand pe firma doar partea de parter care revine firmei? Se poate proceda asa? Va rog sa ne indrumati putin in aceasta dilema, cum ar fi mai bine sa se procedeze? Dar daca, in timp, firma isi va inceta activitatea, ce se va intampla cu acest imobil, in cazul in care va fi in patrimoniul firmei?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 sep 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 129640 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

11Apr2024

Aspecte fiscale deducere TVA import

de Anca Bilas valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Pentru marfa din vama importata din China de o societate comerciala, autoritatea are suspiciuni asupra valorii declarate, pentru care impune constituirea unei garantii (contravaloare taxe vamale si TVA) pentru diferenta dintre valoarea declarata si valoarea estimata de autoritate. Neprezentand in termen documentele solicitate autoritatea executa garantia. Se poate deduce TVA pentru diferenta ...
20Mai2023

Stimularea vanzarilor prin acordarea de vouchere cadou si reduceri comerciale clientilor

de Mihaela Corneanu valabil la 20 Mai 2023
Intrebare: Societatea noastra vinde produse catre parteneri de afaceri distribuitori cu scopul ca acestia sa distribuie produsele in magazine. Pe o perioada de trei luni, cu scopul stimularii vanzarilor, societatea organizeaza o campanie care se adreseaza clientilor care vand produsele noastre catre consumatorii finali, respectiv magazinelor ca si persoane juridice, astfel daca acestea achizitioneaza ...
12Mai2023

Vanzare teren cu pierdere din reevaluare

de Anca Ivanov valabil la 12 Mai 2023
Intrebare: In 2007 se cumpara un teren in valoare de 187.000 lei. In decembrie 2008 se vinde o parte din acesta cu suma de 45.897,83 lei, deci soldul contului 2111 imi scade. In decembrie 2012 se reevalueaza terenul, valoarea creste cu 19.266,83 lei si se face nota contabila: 2111 = 105 19.266,83 lei. In decembrie 2019 se reevalueaza si valoarea scade cu 95.369 lei. Nota contabila: 105 = 2111 95.369 lei. In ...
17Dec2021

SAF-T pentru inventar intermitent

de Olguta Crevelescu valabil la 17 Dec 2021
Intrebare: In situatia inventarului intermitent (nu lucram deloc cu stoc) si a productiei in curs, cum se evidentiaza aceste miscari tinand cont de faptul ca nu avem decat niste note contabile valorice? Ma refer la codificarea tipurilor de miscari de stocuri, la nomenclatorul tarifar vamal si la alte informatii amanuntite.
13Nov2021

Comert cu autoturisme noi

de Dana Hristu valabil la 13 Nov 2021
Intrebare: Firma noastra ar dori sa achizitioneze autoturisme noi de la un dealer local si sa le exporte in UE sau afara UE. Are in actul constitutiv trecut codul CAEN 4511 ca activitate secundara. Care sunt implicatiile fiscal contabile pentru aceasta activitate?
04Iul2021

Inregistrari contabile achizitie bunuri imobile

de Ionut Jinga valabil la 04 Iul 2021
Intrebare: Societate platitoare de impozit pe venit achizitioneaza prin contract de vanzare-cumparare, de la o persoana fizica, urmatoarele: locuinta de pamant batut - 97mp, anexa - 95 mp, teren intravilan (curti constructii) - 867 mp si teren arabil intravilan - 2.376 mp, pret total 70.000 lei. Cladirea este o ruina si va fi demolata, cu scopul constructiei unei cladiri noi (un punct de lucru, cu ...
x